Renault Clio 1.6 E-Tech Hybrid 140 Intens

€ 21.000,-

Bouwjaar 18-03-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 40.191 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 67 kW (91 pk)

Renault Clio 1.6 E-Tech Hybrid 140 Intens


€ 21.000,-

Algemeen

Bouwjaar 18-03-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 40.191 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 67 kW (91 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam DriveWise Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Admiraal van Ghentlaan 27
Postcode 1421 XK
Plaats Uithoorn
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 82418463 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/45 R17
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 186 km/u
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 1 kWh

Maten
Afmetingen (LxBxH): 405 x 180 x 144 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.213 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.758 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 655 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Schade: lichte schade
Verrijdbare schade: Ja
Schadeopmerkingen: Kras aan de linker voor en achterkant de bumper achter is overgespoten de achterbumper rechts achter heeft een kras velg rechts achter heeft een kras de rechter dorpol heeft een deuk velg rechts voor heeft een kras hoedenplank ontbreekt
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Bij het ontwerpen van de Renault Clio stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen, LED-achterlichten en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.

Mocht zich een probleem voordoen, dan krijgt u via remote services op uw smartphone te zien wat er precies aan de hand is, waar u ook bent. De snelste of zuinigste weg? Het navigatiesysteem aan boord wijst de juiste weg! Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige automatische airconditioning. Met de audiobediening op het stuur regelt u de geluidsinstallatie gemakkelijk en veilig. Met de DAB-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. De uitrusting van deze Renault is met parkeersensoren achter, cruise control, keyless entry, lederen stuur, isofix-aansluiting en usb-aansluiting behoorlijk compleet.

Geavanceerde veiligheidssystemen kijken tijdens elke rit met u mee en schatten continu de risico's in. In het instrumentarium ziet u tijdens de rit ook de belangrijkste verkeersborden aangegeven, die de auto automatisch voor u leest. Deze Renault Clio is ook behulpzaam als het gaat om een rechte koers. Het Lane-keeping systeem signaleert en corrigeert als u onbedoeld de rijstrooklijnen dreigt te overschrijden. Het systeem van forward collision warning, of in gewoon Nederlands 'botswaarschuwing', treedt in werking als de sensor te weinig afstand signaleert met een voor- of tegenligger. In deze Renault vinden we verder een hill hold functie en brake assist.

Wij zijn een tussenpersoon die het voertuig verkoopt.

Lijkt deze Renault u wat? Neem dan nu contact op.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie