Bouwjaar | 19-05-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 85.992 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JP-072-B Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-05-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 85.992 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JP-072-B Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automob. Drent en Kloek BV |
Contactpersoon | Milan De Kort |
Adres | Rijksstraatweg 25 |
Postcode | 1969 LB |
Plaats | Heemskerk |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)251 - 252375 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.drentenkloek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2016
Technische informatie
Koppel: 135 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 173 x 148 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.064 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.629 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 580 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Autobedrijf Drent & Kloek biedt u deze prachtige Renault Clio Estate aan.
Deze auto is een origineel Nederlands geleverde en is rechtstreeks afkomstig van de 2-de eigenaar en heeft slechts 85.992 km gelopen.
Zeer complete uitvoering met o.a: CAMERA ACHTER, PRIVACY GLASS, 16 INCH LICHT METALEN VELGEN, AUT AIRCO, PARKEERSENSOREN ACHTER, DAB+, CRUISE CONTROL, LED, NAVIGATIE DOORLOCK, PRIVACY GLASS, BLEUTOOTH, MULTIFUNC STUURWIEL, ELEK. RAMEN, ISOFIX, En nog veel meer.
Verkoopprijs is rijklaar incl. 3 maanden huisgarantie, aflevering inspectie en een nieuwe APK (indien nodig). Wilt u meer zekerheid dan bieden wij u graag een uitgebreider pakket aan. Meer dan 35 jaar AUTO-ERVARING DRENT & KLOEK B.V.
Tot ziens aan de Rijkstraatweg 25 in Heemskerk.
= Bedrijfsinformatie =
Onze advertenties zijn met alle zorg en aandacht samengesteld. Wij staan echter niet garant voor eventuele onjuistheden over uitrusting specificaties en/of getoonde optie's.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.