Bouwjaar | 30-01-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 124.427 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-895-BP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-01-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 124.427 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-895-BP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Max Ketema Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 25 |
Postcode | 1521 NE |
Plaats | Wormerveer |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)75 - 6476939 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | maxketemaautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 178 km/u
Maten
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.098 kg
Laadvermogen: 556 kg
GVW: 1.654 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 595 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 645): Afleverpakket: Afleverpakket: 1 jaar garantie, onderhoudsbeurt naar schema, nieuwe APK, volle brandstoftank, indien nodig nieuwe distributieset, banden, remmen en andere slijtage delen.
Bij Renault hebben ze hoog ingezet op vernieuwende techniek en vooruitstrevende prestaties. Vandaar hun motto 'Drive for change'. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen.
Er is geen bestemming die het aanwezige navigatiesysteem niet kent. Dat rijdt lekker! De sensoren van de achteropkomend verkeer waarschuwing houden zicht op de dode hoeken achter u. Te weinig afstand tot de achterligger? Het systeem geeft direct een signaal. Door de audiobediening op het stuur regelt u het volume zonder moeite. Met de DAB-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. Liever gepiep dan gekraak? Dan zult u blij zijn met de aanwezige parkeersensoren! Extra opties op deze auto zijn: cruise control, keyless entry, airconditioning, lederen stuur, bagage afdekhoes en boordcomputer.
De Renault Clio Estate is ook voorzien van ADAS. Deze Advanced Driver Assistence Systems fungeren als extra ogen en oren: ze houden voor u de weg in de gaten en grijpen in wanneer dat nodig is. Deze Renault Clio Estate is voorzien van Brake Assist, die extra remkracht geeft bij een noodstop.
Indien u interesse heeft in deze auto, zetten we hem graag klaar voor een proefrit. We horen graag van u, mailt of belt u ons meteen?
Max Ketema Auto's afleverpakket €645,- : 1 jaar garantie, onderhoudsbeurt naar schema, nieuwe APK, volle brandstoftank, indien nodig nieuwe distributieset, banden, remmen en andere slijtage delen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.