Renault Clio Estate 1.2 TCE Special Line Airco Navi Radio/Cd

€ 1.650,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-10-2009
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 209.848 km
Deuren 5
Kenteken 58-KFK-1 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.149 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Renault Clio Estate 1.2 TCE Special Line Airco Navi Radio/Cd


€ 1.650,-

Algemeen

Bouwjaar 29-10-2009
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 209.848 km
Deuren 5
Kenteken 58-KFK-1 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.149 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Usa automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kruisweg 1493
Postcode 2142 LA
Plaats Cruquius
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 41004809 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R15
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 184 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 171 x 151 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.095 kg
Laadvermogen: 513 kg
GVW: 1.608 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 535 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Trefwoorden: Ford F-150 F-250 F-350 Ranger Dodge Ram 1500 2500 3500 Dakota Chevrolet K1500 Silverado C1500 C2500 C3500 K2500 K3500 GMC Sierra Bestelauto Bedrijfswagen Grijskenteken Youngtimer Oldtimer Belasting voordeel

Inruil mogelijk.

Bent u geïnteresseerd in 1 van onze occasions is dat ook mogelijk door middel van een financiering.

Ook kunnen wij direct een verzekering afsluiten.

Voor meer informatie kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen.

Openingstijden:
(geopend op afspraak)
Ma T/M Zo Open op afspraak


Kom gerust eens langs en bezichtig de diverse occasions. Koffie of fris staat voor u klaar.
Voor meer info kunt u altijd gerust even contact op nemen.


Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Controleer daarom bij aankoop de zaken die belangrijk zijn

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie