![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 14-03-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 248.172 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-TKP-68 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 4.650,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-03-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 248.172 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-TKP-68 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Euro 2000 |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van IJsendijkstraat 156 |
Postcode | 1442 LC |
Plaats | Purmerend |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14238050 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.euro2000.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 173 x 145 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.096 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.711 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 595 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 83 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3 l/100km (1 op 33,3)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 288 - € 303 per kwartaal
Renault Clio Estate 1.5 dCi ECO Dynamique
Bouwjaar 2014
Ziet er van binnen als buiten goed uit
Rijdt en schakelt prima
Voor meer info kunt u gerust even bellen
BIJ ONS IS INRUIL ALTIJD MOGELIJK.
AUTO OP NAAM ZETTEN IS BIJ ONS OOK MOGELIJK.
ALLE EXPORTPAPIEREN REGELEN VOOR EXPORT NAAR HET BUITENLAND IS OOK MOGELIJK.
AUTO OVERSCHRIJVEN KAN OOK OP ZONDAG !!!
Bij serieuze interesse graag telefonisch contact opnemen op het telefoonnummer 0614238050. U bent uiteraard altijd van harte welkom om onze voorraad persoonlijk te komen bekijken.
Autobedrijf EURO2000 biedt vele diversiteit occasions.
Klik op BEKIJK OP ALLE ADVERTENTIES voor meer occasions. Gelieve te bellen voor eventuele informatie, Ga voor meer aanbod naar www.euro2000.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
![Autotest | Renault Clio Volwassener geworden](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10219/renault-clio-hybrid-145-esprit-alpine.jpg)
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.