Renault Espace Initiale Paris Tce 200 EDC automaat 5p. | trekhaak | elektrische achterklep | tijdelijk gratis Top Afleverpakket twv Eur 695

€ 19.950,-

Bouwjaar 17-11-2015
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 79.679 km
Deuren 5
Kenteken HJ-201-Z Verzekeren
Kleur Beige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.618 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Renault Espace Initiale Paris Tce 200 EDC automaat 5p. | trekhaak | elektrische achterklep | tijdelijk gratis Top Afleverpakket twv Eur 695


€ 19.950,-

Algemeen

Bouwjaar 17-11-2015
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 79.679 km
Deuren 5
Kenteken HJ-201-Z Verzekeren
Kleur Beige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.618 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autozenter Schagen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres de Fok 8
Postcode 1742 PD
Plaats Schagen
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)224 - 216464 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autozenter.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2015 - aug. 2017

Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 211 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 486 x 189 x 168 cm
Wielbasis: 288 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.584 kg
Laadvermogen: 826 kg
GVW: 2.410 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Afleverbeurt (inbegrepen): De deelnemer garandeert dat het betreffende geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG afleverbeurt. Deze afleverbeurt garandeert, op het moment dat het deelnemerscontract wordt ondertekend, de navolgende punten: o Distributieriem minimaal 10.000 km onderhoudsvrij o Zomer / all season banden minimaal 2,5 mm profiel (indien afgeleverd op winterbanden dan minimaal 5,5 mm profiel) o Minimaal 6 maanden apk o Minimaal 6 maanden of 6.000 km onderhoudsbeurt vrij (wat het eerst komt is bepalend).
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf

Sinds 2019 hebben we deze origineel Nederlandse auto in onderhoud, toen met nog maar 28.000 km en na montage van de trekhaak met 13-polige stekker is de koper er met veel plezier vaak mee op vakantie geweest. De Initiale Paris is de meest luxe uitvoering, de lijst met uitrusting spreekt voor zich. En met nog geen 80.000 km totaal gereden is hij klaar om ook met u heel veel fijne kilometers te rijden.. ..
.. ..
Met het Multisense kunt u uw persoonlijke rijbeleving instellen en dat gaat ver, heel ver. Wilt u het sturen direct, comfortabel of normaal, past u de 4 wielbesturing toe op een sportieve manier of liever minder? De demping kunt u ook varieren van hard naar zacht en de aandrijflijn kunt u sportief instellen, normaal of economisch. Daarnaast kiest u de teller in het display en past u de led interieur verlichting naar wens aan. Wilt u massage op 1 van de standen voor uzelf of de bijrijder? Ook dat kan en in de winter zet u fijn de stoelverwarming aan.. ..
.. ..
Talloze zaken die het rijden comfortabel, sportief of rustig en economisch maken en dat in een zee van ruimte!.. ..
.. ..

= Bedrijfsinformatie =

Wij importeren veel auto's, dat doen vele au

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Espace | In de voetsporen van

De vraag naar auto's verandert sterk. Dat zit niet alleen in de aantallen, maar ook in de soorten. Voorheen reden gezinnen met MPV's en zakenlieden met grote sedans. Inmiddels is de vraag naar dergelijke auto's sterk gedaald en Renault past zich daaraan aan. De nieuwe Espace moet daarom drie modellen vervangen: de Talisman, de Grand Scenic en de oude Espace. Kan de nieuwe Espace in die voetsporen treden?

Autotest | Renault Espace In de voetsporen van

De 6e generatie van de Renault Espace combineert ruimte met efficiency. Hybride aandrijving, een gunstige stroomlijn en relatief beschaafde afmetingen maken de Espace zuinig. Moderne uitrusting.

Plus

  • sterke, soepele, zuinige hybridemotor
  • zeer ruim
  • dynamisch, levendig weggedrag (voor een SUV)

Min

  • testauto niet vrij van rammels
  • niet zo baanbrekend als eerste Espaces
  • windruis bij a-stijlen

Conclusie

Kan de zesde generatie van de Espace in de voetsporen van een grote zakenauto, een grote gezinsauto en niet te vergeten de vorige Espace treden? Na een uitgebreide kennismaking is het antwoord: ja en nee.

Voor de zakenauto en de gezinsauto is de nieuwe Espace een prima vervanger. De nieuwe Espace kan echter niet in de voetsporen van de eerste generaties treden. De eerste Espaces waren gewaagd, innovatief en baanbrekend. De nieuwe Espace is een prima auto, maar door te kiezen voor een SUV met hybride-aandrijving volgt Renault slechts de trend.

Dat betekent echter ook dat de Espace meer dan ooit inspeelt op de wensen uit de markt. De Espace oogt stoer, is ruim en heeft een moderne uitrusting. De hybride aandrijflijn met twee elektromotoren is nog soepeler en nog zuiniger dan andere hybrides. Samen met de lichte bouw zorgt dat voor lagere kosten (aanschaf en gebruik) en een levendiger weggedrag.

Deel deze advertentie