Renault Master 2 X T35 2.3 dCi 135 L3H2 Work Edition, extra lang uit voorraad leverbaar vestiging Alkmaar, Hoorn en Den Helder

€ 41.321,- excl. BTW

Bouwjaar 2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken MC-63-33
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Renault Master 2 X T35 2.3 dCi 135 L3H2 Work Edition, extra lang uit voorraad leverbaar vestiging Alkmaar, Hoorn en Den Helder


€ 41.321,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken MC-63-33
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Stokman Alkmaar BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Wolvenkoog 4-6
Postcode 1822 BE
Plaats Alkmaar
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)72 - 5612424 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.stokmanrenault.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Nieuw: Ja
Modelreeks: okt. 2020 - 2024

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.147 kg
Lengte/hoogte: L3H2
Wielbasis: 433 cm

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,2 l/100km (1 op 10,9)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Garantie 12 maanden (zonder meerprijs): https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
- BOVAG Afleverbeurt (zonder meerprijs): De deelnemer garandeert dat het betreffende geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG afleverbeurt. Deze afleverbeurt garandeert, op het moment dat het deelnemerscontract wordt ondertekend, de navolgende punten: o Distributieriem minimaal 10.000 km onderhoudsvrij o Zomer / all season banden minimaal 2,5 mm profiel (indien afgeleverd op winterbanden dan minimaal 5,5 mm profiel) o Minimaal 6 maanden apk o Minimaal 6 maanden of 6.000 km onderhoudsbeurt vrij (wat het eerst komt is bepalend).

= Bedrijfsinformatie =

Al onze occasions worden aangeboden voor een rijklaarprijs. Dat houdt in dat de auto wordt afgeleverd inclusief;

- 12 maanden geen onderhoud noodzakelijk
- 12 maanden APK
- 12 maanden Premium pas
- 12 maanden Pechhulp Nederland
- 12 maanden BOVAG garantie
- 14 dagen omruilgarantie
- 88 puntencheck
- Volle tank brandstof (LPG/benzine/diesel/ Elektra)

Bovenop de aanschaf van uw nieuwe auto kunt u kiezen voor het Stokman Premium occasionpakket. Dit pakket bestaat uit;

- Een update van het navigatiesysteem
- Een Teflon-lakbehandeling
- Antidiefstalbouten
- Een clean box voor uw auto
De kosten voor dit pakket bedragen slechts € 495,-!

Via Renault Financial Services kunt u de aanschaf van uw nieuwe occasion financieren tegen aantrekkelijke voorwaarden. Zo financiert u uw occasion al vanaf 5,9% rente! Op www.renaultfinance.nl kunt u hier meer over lezen.

Voor een geheel vrijblijvend inruilvoorstel, een proefritafspraak of een showroombezoek komen wij graag met u in contact. U kunt ons bereiken per mail op info@stokman.nl. Natuurlijk bent u ook van harte welkom bij ons in de showroom voor een bezichtiging. Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 18.00 en zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie