![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 11-01-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 294.715 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-VZZ-99 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-01-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 294.715 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-VZZ-99 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Amulet Auto's |
Contactpersoon | H.W.J. van Lokven |
Adres | Venneperweg 541A |
Postcode | 2152 CB |
Plaats | Nieuw Vennep |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54227882 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.amuletautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Cabine: enkel
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 75 liter
Maten
Lengte/hoogte: L3H2
Afmetingen (LxBxH): 6198 x 2070 x 2475 cm
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.088 kg
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 209 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 168 per kwartaal
Overige informatie
Bandenprofiel: 60%
Bandenprofiel achter: 60%
Lengte 3, Hoogte 2, EURO 5, 92kw/125pk,2.3DCI,AIRCO,3-Zitplaatsen
5695,- Exclusief BTW.
= Bedrijfsinformatie =
Amulet Auto's B.V.
Venneperweg 541-A
2152 CB Nieuw-Vennep
06-54227882
06-14681545
AMULET AUTO'S B.V. uit Nieuw-Vennep is gespecialiseerd in Bestelwagens. Wij betrekken onze auto's voor 95% bij Merkdealers, en onze voorraad wisselt dagelijks. Export papieren maken wij ter plaatse en DIREKT, klaar terwijl u koffie drinkt. Inclusief RDW papieren en verzekering 130,- euro. Sagitta ook mogelijk.
10 KM Aus Amsterdam Schiphol Airport
Wij zijn dagelijks ( dus 7-dagen per week ) tot 22.00 uur TELEFONISCH bereikbaar:
06-54227882 of 06-14681545
Bezichtiging op AFSPRAAK.
www.amuletautos.nl/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
![Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10069/renault-master.jpg)
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!