Bouwjaar | 29-08-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 2 |
Kenteken | - |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
€ 44.390,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 29-08-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 2 |
Kenteken | - |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Dijt |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Purmerenderweg 169 |
Postcode | 1461 DJ |
Plaats | Zuidoostbeemster |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)299 - 423127 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dijt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Chassis cabine
Modelreeks: 2019 - 2024
Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L3
Afmetingen (LxB): 729 x 217 cm
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.286 kg
Laadvermogen: 1.214 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 344 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 212 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Meeneemprijs (inbegrepen):
Geldige APK
Leges kosten
- Afleverpakket+12 maanden Bovag garantie (€ 595 meerprijs): Auto's niet ouder dan 5 jaar en met een kmstand onder de 80.000 worden afgeleverd met 12 maanden garantie indien er voor dit pakket betaald is.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Meeneemprijs"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Wij zijn al 60 jaar uw RENAULT-dealer voor de omgeving Purmerend en zijn gevestigd in Zuidoostbeemster op 500 meter afstand van het centrum van Purmerend en op 1000 vanaf de afslag nr. 5 van de A7.
U kunt bij ons natuurlijk ook terecht voor het onderhoud van alle merken auto's.
LET OP; ZO MEENEEMPRIJS!! Afleveringspakket kost 595,- hiervoor krijgt de auto een onderhoudsbeurt volgens schema, minimaal 1 jaar apk en de auto wordt zowel van binnen als van buiten schoongemaakt.
Ook zonder afspraak bent u van harte welkom om bij ons langs te komen voor een bezichtiging of een proefrit!
24/7 te bereiken op whatsapp op 06-15270141. Ook voor een afspraak buiten openingstijden kunt u contact opnemen met 06-15270141.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!