Bouwjaar | 11-04-2012 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 142.398 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 8-VVB-78 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
€ 8.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-04-2012 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 142.398 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 8-VVB-78 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van Bekkum |
Contactpersoon | aj van bekkum |
Adres | Rijksweg 49a |
Postcode | 1906 BD |
Plaats | Limmen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 5052001 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvanbekkum.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jan. 2010 - jul. 2012
Modelcode: X62
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 285 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L1H2
Afmetingen (LxBxH): 505 x 207 x 250 cm
Wielbasis: 318 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.906 kg
Laadvermogen: 1.594 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 226 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik in de stad: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (6 maanden)
Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is inclusief BPM
ZEER NETTE EN GOED ONDERHOUDEN AUTO, VOORZIEN VAN AIRCO+NAVIGATIE+TREKHAAK+IMPERIAAL !!! BTW? BPM VRIJ !!!!
Rijden op z'n Frans: niet voor niets al decennia immens populair. Want naast rijcomfort en styling zijn ook hoogstaande techniek en prestaties onderdeel van het totaalpakket. De auto is van het bouwjaar 2012 en is van de eerste eigenaar. In deze auto vindt u een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De schuifdeur voor de passagiers neemt veel minder ruimte in bij het opengaan; prettig als u wat krapper moet parkeren. U wordt in deze auto ook getrakteerd op dakdraagsysteem, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Allicht is er in deze auto ook airconditioning. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
Met het bijgeleverde tellerrapport van Nationale Autopas weet u dat de kilometerstand van deze auto zuiver is. Neem contact op en we regelen een afspraak!
= Bedrijfsinformatie =
WIJ ZIJN GEOPEND VAN MAANDAG T/M VRIJDAG 10.00 UUR T/M 17.30 UUR EN OP ZATERDAG VAN 10.00 UUR T/M 17.00 UUR, BUITEN DEZE OPENINGSTIJDEN ZIJN WIJ OP AFSPRAAK GEOPEND, VOOR U KOMT AANRIJDEN EVEN BELLEN DIT OM TELEURSTELLING TE VOORKOMEN !!!!!
072-5052001
WHATSAPP 06-81565702
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!