Renault Rafale E-Tech Hybrid 200 esprit Alpine | 4CONTROL advanced | HUD | Harman Kardon | Elektrische stoelen | NU TE ZIEN BIJ STOKMAN DEN HELDER |
€ 58.510,- incl. BTW
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | MC-46-81 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | - |
Renault Rafale E-Tech Hybrid 200 esprit Alpine | 4CONTROL advanced | HUD | Harman Kardon | Elektrische stoelen | NU TE ZIEN BIJ STOKMAN DEN HELDER |
€ 58.510,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | MC-46-81 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Stokman Den Helder BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pastoor Koopmanweg 11 |
Postcode | 1784 NX |
Plaats | Den Helder |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)223 - 637484 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.stokmanrenault.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modelreeks: okt. 2023 - 2024
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 96 kW (131 PK)
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 175 km/u
Ledig gewicht: 1.653 kg
Wielbasis: 274 cm
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
= Bedrijfsinformatie =
Al onze occasions worden aangeboden voor een rijklaarprijs. Dat houdt in dat de auto wordt afgeleverd inclusief;
- 12 maanden geen onderhoud noodzakelijk
- 12 maanden APK
- 12 maanden Premium pas
- 12 maanden Pechhulp Nederland
- 12 maanden BOVAG garantie
- 14 dagen omruilgarantie
- 88 puntencheck
- Volle tank brandstof (LPG/benzine/diesel/ Elektra)
Bovenop de aanschaf van uw nieuwe auto kunt u kiezen voor het Stokman Premium occasionpakket. Dit pakket bestaat uit;
- Een update van het navigatiesysteem
- Een iXtar-lakbehandeling
- Antidiefstalbouten
- Een cleanbox voor uw auto
De kosten voor dit pakket bedragen slechts € 495,-!
Via Mobilize Financial Services kunt u de aanschaf van uw nieuwe occasion financieren tegen aantrekkelijke voorwaarden. Zo financiert u uw occasion al vanaf 5,9% rente! Vraag de verkoper naar de mogelijkheden.
Voor een geheel vrijblijvend inruilvoorstel, een proefritafspraak of een showroombezoek komen wij graag met u in contact. U kunt ons bereiken op 0223-637484 of verkoop@stokman.nl. Natuurlijk bent u ook van harte welkom bij ons in de showroom voor een bezichtiging. Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 18.00 en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Rafale | Hoogterecord
Renault heeft een reputatie als het gaat om topmodellen. In het verleden wist Renault te imponeren met de Safrane. Het toonde lef met de Avantime. Het wist te innoveren met de Espace en was modieus met de Vel Satis. Nu komt daar een nieuw topmodel bij. Is de "Rafale" net zo baanbrekend?
![Autotest | Renault Rafale Hoogterecord](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10368/renault-rafale.jpg)
De Rafale is het topmodel van Renault. De Rafale is technisch heel gemiddeld en onderscheidt zich daarom met het uiterlijk, de ruimte en de aandacht voor details.
Plus
- daadkrachtige hybride-motor
- zeer ruim
- Uitmuntend weggedrag dankzij vierwielbesturing
Min
- zuinig, maar concurrentie is zuiniger
- matig zicht in binnenspiegel
- vierwielbesturing komt alleen tot zijn recht bij zeer hoge snelheden
Conclusie
Is de Rafale net zo baanbrekend als topmodellen uit het verleden van Renault? Nee, helaas niet. De Rafale is de zoveelste SUV van Renault en deelt bovendien veel techniek met de andere SUV's. Toch heeft de Rafale wel een eigen karakter dankzij de mix van SUV en coupé. Het geavanceerde onderstel met vierwielbesturing zorgt ervoor dat de Rafale zich niet beperkt tot alleen een veelbelovend uiterlijk.
De hybride-aandrijving zorgt voor comfort, prima prestaties en een beschaafd verbruik. Dat maakt de Rafale naast bijzonder ook verstandig. En daar zit het grote verschil met de illustere voorgangers! Die werden weliswaar bewonderd om hun eigenzinnige karakter, maar nauwelijks verkocht. De Avantime en Vel Satis waren zelfs goed voor diepterecords in de verkopen van Renault. Dit keer is innovatiedrang vervangen door stijl, en eigenzinnigheid door functionaliteit, dus moet de Rafale wel een hoogterecord worden.