![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 30-03-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 179.035 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GX-318-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 82 kW (112 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-03-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 179.035 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GX-318-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 82 kW (112 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Devi Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | hoofdweg 109 |
Postcode | 1175 KM |
Plaats | Lijnden |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53435862 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | devi-autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 181 x 162 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 1.915 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 173 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Nette goed onderhouden auto
D snaar pas vervangen
Net een nieuwe Apk
Auto staat rijklaar
Vaste Prijs
Vakantie opruiming
= Bedrijfsinformatie =
Vanaf heden zijn wij gevestigd bij Auto Service Lijnden
bezoek adres : Hoofdweg 109 1175 KM in Lijnden
Inruil / financieringen mogelijk.
neem ook een kijkje op onze website!
www.devi-autos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
![Autotest | Renault Scenic Een begeerlijk concept](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10248/renault-scenic.jpg)
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.