Renault Trafic 1.6 dCi L1H1 Comfort | APK 30-09-2025 | 3 Persoons | Airco | 1e eigenaar

€ 15.995,- excl. BTW

Bouwjaar 12-09-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 59.945 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 89 kW (121 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi L1H1 Comfort | APK 30-09-2025 | 3 Persoons | Airco | 1e eigenaar


€ 15.995,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 12-09-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 59.945 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 89 kW (121 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Collection
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Frankweg 51C
Postcode 2153 PD
Plaats Nieuw-Vennep
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 82043012 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocollection.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 12,6 s
Topsnelheid: 166 km/u

Maten
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.725 kg
Laadvermogen: 1.280 kg
GVW: 3.030 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof

Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal

Motorisch technisch goede bus, rijdt en schakelt goed.

Remschijven + blokken goede staat

4 banden in goede profieldiepte

Geldige APK tot 30-09-2025

Een prachtige auto in een keurige staat.

= Bedrijfsinformatie =

Beschikbare afleverpakketten vraag naar de voorwaarden:

o Pakket 1 (€ 395): - Nieuwe apk waarin ook adviespunten worden opgelost - Aflever controle - Wassen / reiniging van het gehele voertuig - Tenaamstelling - Eventuele vrijwaring inruilvoertuig
o Pakket 2 (€ 595): - Nieuwe apk waarin ook adviespunten worden opgelost - Aflever controle - Reiniging van het gehele voertuig - Tenaamstelling - Eventuele vrijwaring inruilvoertuig - Servicebeurt
o Pakket 3 (€ 995): - Nieuwe apk waarin ook adviespunten worden opgelost - Aflever controle - Reiniging van het gehele voertuig - Tenaamstelling - Eventuele vrijwaring inruilvoertuig - Grote onderhoudsbeurt (naar fabrieksvoorschrift)
-6 maanden garantie

Wij bieden dealer kwaliteit geselecteerde occasions aan tegen vaste netto meeneemprijzen (wij rekenen geen rijklaar maakkosten).
De meeste occasions hebben een aantoonbare onderhoudshistorie en zijn voorzien van een Nationale Auto Pas (NAP). In veel gevallen zijn onze occasions dealer onderhouden. Bij binnenkomst krijgen al onze auto's zowel een optische als een technische inspectie. Zo kunt u niet onverwachts voor verrassingen komen te staan. Inruil, financiering of lease is uiteraard mogelijk en de auto's worden bij ons op locatie te naam gesteld. Export documenten aanmaken voor een gekochte voertuig is eventueel ook mogelijk bij ons.

Financiering of leasen is bij ons uiteraard ook mogelijk. Wij werken hiervoor samen met enkele gerenommeerde partijen, zoals DTC Lease en Financial Lease. Wil je langskomen voor een proefrit of bezichtiging? Maak dan wel even afspraak.

Heeft u vragen over een van onze occasions of wilt u meer informatie? Neem dan gerust contact met ons op via telefoonnummer 06 - 82043012 of kijk op WWW.AUTOCOLLECTION.NL
Tevens kunt u ons bereiken via WhatsApp op 06 - 82043012 voor extra (detail) foto's en video's van de auto waar uw interesse naar uit gaat. Ook kunt u via de WhatsApp foto's sturen van uw huidige auto voor een juis

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie