Renault Trafic 1.6 dCi T29 L1H1 Turbo2 Energy| NL-Auto| Trekhaak| Airco| Cruise Control| Elektr. Ramen| Elektr. Spiegels

€ 7.950,- excl. BTW

Bouwjaar 23-07-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 254.591 km
Deuren 5
Kenteken VP-127-X
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi T29 L1H1 Turbo2 Energy| NL-Auto| Trekhaak| Airco| Cruise Control| Elektr. Ramen| Elektr. Spiegels


€ 7.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 23-07-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 254.591 km
Deuren 5
Kenteken VP-127-X
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bus Bart Bv
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg 20A
Postcode 1521 ND
Plaats Wormerveer
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)75 - 2047314 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.busbart.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/65 R16
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 171 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.658 kg
Laadvermogen: 1.262 kg
GVW: 2.920 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal

Graag bieden wij u deze Renault Trafic 1.6dCi T29 L1H1 Turbo2 Energy met 120PK uit 2015 aan. Deze Renault wordt aangedreven door een krachtige viercilinder en deze levert een vermogen van 120PK en een koppel van 320Nm. Verder is deze Renault een origineel Nederlands geleverde bus en voorzien van extra opties onder ander: Trekhaak, Airco, Cruise Control, Elektrische Ramen, Elektrische Spiegels en meer.

Kijk voor een uitgebreide fotoreportage op onze website www.busbart.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie