Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 Comfort Energy VOORZIEN VAN AIRCO+CRUISE+IMPERIAAL EURO 6

€ 12.750,- excl. BTW

Bouwjaar 05-07-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 117.670 km
Deuren 5
Kenteken V-755-PX
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 Comfort Energy VOORZIEN VAN AIRCO+CRUISE+IMPERIAAL EURO 6


€ 12.750,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 05-07-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 117.670 km
Deuren 5
Kenteken V-755-PX
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van Bekkum
Contactpersoon aj van bekkum
Adres Rijksweg 49a
Postcode 1906 BD
Plaats Limmen
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)72 - 5052001 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfvanbekkum.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: mrt. 2016 - jul. 2019

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 174 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 540 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.735 kg
Laadvermogen: 1.305 kg
GVW: 3.040 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal handzenders: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (6 maanden)

VOORZIEN VAN AIRCO+CRUISECONTROL+TREKHAAK+IMPERIAAL !!! ( COMPLETE ONDERHOUD HISTORIE AANWEZIG !!

Laat u veroveren door de charmes van deze puur Franse auto. De auto is van het bouwjaar 2018 en is van de eerste eigenaar. De krachtige dieselmotor van deze auto is gekoppeld aan een handgeschakelde zesversnellingsbak. Passagiers nemen achterin veilig plaats via de schuifdeur met ruime opening. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook dakdraagsysteem, getint glas, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.

In deze auto wordt u elke rit opnieuw bijgestaan door een gebruiksvriendelijk navigatiesysteem, terwijl u luistert naar het glasheldere geluid van het audiosysteem met DAB-radio. Liever gepiep dan gekraak? Dan zult u blij zijn met de aanwezige parkeersensoren! Een stabiele en comfortabele snelheid houdt u feilloos aan met de cruise control. In deze auto kiest u zelf uw ideale temperatuur dankzij de airconditioning. Met buitentemperatuurmeter, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur is deze auto helemaal compleet.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Renault Trafic samen. Een kortere remweg verkleint de kans op een aanrijding. Brake assist helpt actief mee tijdens een noodstop.

De kilometerstand van deze auto klopt, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. Wij kunnen ons goed voorstellen dat u deze Renault wilt aanschaffen. Wacht daar dan niet mee en reserveer hem nu direct. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om de aflevering te bespreken.

= Bedrijfsinformatie =

WIJ ZIJN GEOPEND VAN MAANDAG T/M VRIJDAG 10.00 UUR T/M 17.30 UUR EN OP ZATERDAG VAN 10.00 UUR T/M 17.00 UUR, BUITEN DEZE OPENINGSTIJDEN ZIJN WIJ OP AFSPRAAK GEOPEND, VOOR U KOMT AANRIJDEN EVEN BELLEN DIT OM TELEURSTELLING TE VOORKOMEN !!!!!
072-5052001
WHATSAPP 06-81565702

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie