Bouwjaar | 09-01-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 170.336 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-415-VH |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 14.750,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 09-01-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 170.336 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-415-VH |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf John Visser |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vossenkoog 16 |
Postcode | 1822 BG |
Plaats | Alkmaar |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 5600250 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfjohnvisser.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 174 km/u
Maten
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.885 kg
Laadvermogen: 1.040 kg
GVW: 2.950 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- 3 maanden garantie (€ 295):
- BOVAG garantie (€ 995): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
Deze Renault Trafic komt uit 2019, werd geleverd van 01-03-2016 tot 31-07-2019 en kostte toen € 46.851,-. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2019 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 92 kW (125 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.
De bus heeft een topsnelheid van 174 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,9 seconden. Het verbruik van deze bus is gemiddeld 6,1 liter per 100 km en hij weegt 1885 kg. De APK is geldig tot 09-01-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 175,- per kwartaal.
Voertuig zal bij aflevering voorzien worden van een nieuwe APK en afleverbeurt. 12 maanden BOVAG-garantie is tegen meerprijs (€995) mogelijk bij auto's boven de €4500,-, andere aanvullende garantie's na overleg. Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 08.00 - 17.00 uur. Zaterdag zijn wij geopend van 09.00 - 12.00 uur (kijk op de website voor eventuele zaterdagen die wij gesloten zijn!) Bezichtigingen buiten onze openingstijden zijn mogelijk na telefonische afspraak.
Ondanks de zorg die door ons aan de correcte invoer van de gegevens, van de aangeboden occasions en de gegevens van nieuwe auto`s, merken, types nieuws etc. besteed wordt, kan Autobedrijf John Visser niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden, worden voor eventuele fouten, omissies, onvolkomenheden in de gegevens.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!