![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 06-05-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 189.995 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-282-VK |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 8.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 06-05-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 189.995 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-282-VK |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MKB Autobeheer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Protonweg 11 |
Postcode | 1627 LD |
Plaats | Hoorn Nh |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 4855449 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mkbautobeheer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Kleur: Onbekend
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 174 km/u
Maten
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.735 kg
Laadvermogen: 1.280 kg
GVW: 3.040 kg
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal
Keurige Renault Trafic uit 2019 met 120PK.
Super scherp geprijsd!!!
Bel voor een afspraak!
= Bedrijfsinformatie =
MKB Autobeheer en Autobedrijf Verburg zitten samen onder 1 dak.
MKB Autobeheer voor de in /en verkoop en Autobedrijf Verburg voor de techniek, een mooie samenwerking tussen 2 bedrijven met een rijke historie in Hoorn.
Inruilen is mogelijk, voor een indicatie van de inruilwaarde stuurt u een duidelijke beschrijving met alle info die de waarde beïnvloedt inclusief foto's via de mail op WApp.
Voordelige financiering/Financial Lease binnen 24 uur geregeld!
Aangezien wij niet altijd in de showroom aanwezig zijn raden wij u aan te bellen voordat u een auto wilt komen bezichtigen.
Showroomadres:
Protonweg 11
1627 LD Hoorn
Tel. 085-4855449
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
![Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10265/renault-trafic-e-tech-l2h1.jpg)
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!