Bouwjaar | 12-06-2006 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 277.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 92-BZ-BR |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.870 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-06-2006 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 277.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 92-BZ-BR |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.870 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Youngtimerschagen |
Contactpersoon | L.A. Erensperger |
Adres | Lagedijkerweg 1 |
Postcode | 1742 NB |
Plaats | Schagen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)6 - 53147696 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 53147696 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.youngtimerschagen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Kleur: Onbekend metallic
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 19,0 s
Topsnelheid: 138 km/u
Maten
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.675 kg
Laadvermogen: 1.025 kg
GVW: 2.700 kg
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Emissieklasse: Euro 4
Staat
Schade: lichte schade
Verrijdbare schade: Ja
Schadeopmerkingen: Linkervoorscherm vervangen /kleine deuk aan linker- en rechterdeur
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
Goede en goed rijdende auto , het betreft hier een handels/meeneemprijs zoals de auto er bij staat met lichte parkeerschade. Vaste prijs
= Bedrijfsinformatie =
Aangezien we niet altijd achter onze pc zitten kunnen we de e-mailniet altijd direct beantwoorden en zien we graag dat u ons belt indien u meer informatie wenst. Ons telefoonnummer is 06 5314 7696. U kunt ook een SMS of whatsapp bericht sturen . Daar word direct op gerageerd en kunt u ook een afspraak maken.
We zien we u graag komen .
www.youngtimerschagen.nl ..................Conform de wet consumentenbescherming (artikel 6:193 e.v. BVV) is de advertentieprijs van onze occasions inclusief alle onvermijdbare kosten. Onder onvermijdbare kosten vallen tenaamstellingskosten, voldoende brandstof en een geldige APK keuring.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!