Bouwjaar | 15-02-2008 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 229.067 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 54-VLK-3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 3.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-02-2008 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 229.067 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 54-VLK-3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HB Dealer Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijksstraatweg 1a |
Postcode | 1965 LA |
Plaats | Heemskerk |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)251 - 240037 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hboccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: sep. 2006 - mei 2010
Technische informatie
Koppel: 290 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.660 kg
Laadvermogen: 1.275 kg
GVW: 2.935 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Emissieklasse: Euro 4
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 180 per kwartaal
Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is inclusief BPM
= Bedrijfsinformatie =
De getoonde prijs is exclusief ons optionele garantie pakket. De meerprijs voor dit pakket is €345,-
Wij zijn al 25 jaar een vertrouwd begrip in de autobranche,
Ons vakkundig team staat zes dagen per week voor u klaar!
Inruil van uw huidige auto is (in overleg) altijd mogelijk.
Al onze occasions worden bij verkoop voorzien van een nieuwe APK keuring.
Ook hebben wij al financieringsmogelijkheden vanaf € 50,= per maand.
Na 17:30 uur zijn wij alleen nog bereikbaar op tel :0653959410.
Indien u na sluitingstijd wenst langs te komen, kan dat alleen op afspraak.
Al onze Occasions zijn voorzien van originele kilometerstanden !
Origineel N.A.P Certificaat aanwezig !
Tevens te koop gevraagd : Auto's en bedrijfswagens - direct vrijwaring !
Om teleurstellingen te voorkomen graag even bellen voordat u vertrekt voor een bezichtiging.
Maandag 09:00 tot 17:30 uur
Dinsdag 09:00 tot 17:30 uur:
Woensdag 09:00 tot 17:30 uur
Donderdag 09:00 tot 17:30 uur
Vrijdag 09:00 tot 17:30 uur
Zaterdag 09:00 tot 15:00 uur
Zondag gesloten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!