![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 09-05-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 157.270 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
€ 18.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-05-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 157.270 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | I-VANS Bedrijfswagens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijnlanderweg 1421F |
Postcode | 2153 KE |
Plaats | Nieuw Vennep |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 10108314 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.i-vans.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus dubbele cabine
Cabine: dubbel
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 179 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 5399 x 1956 x 1967 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.926 kg
Max. trekgewicht: 3.070 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal
Overige informatie
Bandenprofiel: 70%
Bandenprofiel achter: 70%
Hierbij bieden wij een Renault Trafic aan in de Luxe 170PK Automaat uitvoering .
Deze mooie en vooral stoere bus is voorzien van alle gemakken en een Lengte 2 !
5 persoons uitvoering met stoelverwarming
Met wat kleine tuning aanpassingen is het een hele anders bedrijfswagen dan de gemiddelde .
Mooie wielen,motorkap spioler,extra getint glas en Privacy ramen op de 2e rij.
De combinatie 170 PK met de automatische transmissie maakt dar deze bedrijfswagen heerlijk comfortabel rijdt.
Een gebruikersspoor op de zijdeur net voor het achterwiel maakt dat hij net niet helemaal schadevrij is, maar het laten herstellen zal ca 700 euro kosten en wij hebben het alvast van de prijs gehaald.
De laadruimte is netjes betimmerd met lat om lat .
Geen achterruiten wel Camera !
Kortom een auto die u beslist moet zien en berijden ,
De superscherpe prijs is excl BTW
Levertijd 1 week
06-10108314/ Gijs de Rooij
even bellen voor afspraak.
Eenvoudige financiallease
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
![Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10265/renault-trafic-e-tech-l2h1.jpg)
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!