Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.000 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 32.725,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.000 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | LVS Bedrijfswagens - Zwaag |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Factorij 51 |
Postcode | 1689 AK |
Plaats | Zwaag |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 82142095 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lvsbedrijfswagens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Nieuw: Ja
Cabine: enkel
Referentienummer: S014287
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 290 x 139 x 138 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.991 kg
Laadvermogen: 1.079 kg
GVW: 3.070 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Max. dakbelasting: 150 kg
Functioneel
Inhoud laadruimte: 8 l
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie: 24 maanden
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn LVS, uw partner in vooruitgang. Wij leveren transportoplossingen op maat en 24/7 service, zodat uw bedrijf altijd in beweging kan blijven.
Of u nou een kleine zelfstandige bent of een grote transporteur, wij kunnen als Renault bedrijfswagen dealer een oplossing leveren die voldoet aan al uw specifieke wensen en eisen, inclusief scherpe lease en verzekeringstarieven. Samen met u stellen wij het meest optimale onderhoudspakket samen, waarbij rekening gehouden wordt met de bedrijfsomstandigheden, specifieke inzet en af te leggen kilometers per jaar. We hebben een ruime voorraad Renault Bedrijfswagens klaar staan, in allerlei uitvoeringen, kleuren en maten, maar bestellen ook graag een bedrijfswagen op maat voor u.
Vanuit een van onze vestigingen in Beverwijk, Broek op Langedijk, Heerenveen, Leeuwarden of Zwaag, helpen we u graag slimmer op weg.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!