![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 27-07-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 64.220 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kenteken | 76-RTG-1 Verzekeren |
Kleur | Goud Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 6.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-07-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 64.220 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kenteken | 76-RTG-1 Verzekeren |
Kleur | Goud Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | T&O Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Middenweg 141A |
Postcode | 1394 AH |
Plaats | Nederhorst den Berg |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)294 - 254002 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.degarage.net |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 360 x 165 x 147 cm
Wielbasis: 237 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 839 kg
Laadvermogen: 531 kg
GVW: 1.370 kg
Interieur
Interieur: Beige, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG garantie bij keuze pakket: Bij keuze van een afleveringspakket v.a. 495,-
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
Waarom jij kiest voor deze Twingo
Deze Twingo is een goed voorbeeld van hoe leuk, luxe en functioneel je een auto kan uitvoeren, de Twingo Miss Sixty: je hebt haar gevonden! Ze heeft een complete onderhoudsgeschiedenis en een uniek lage kilometerstand van 64.200 km, welke uiteraard is voorzien van een NAP-rapport. Een Twingo in deze staat kom je niet snel tegen, maar wel bij T&O Auto's. In ons ruime aanbod vind je namelijk nog veel meer kwaliteitsoccasions met lage kilometerstanden in tip-top conditie. Zo profiteer jij van een zo goed als nieuwe auto voor de prijs van een 'gebruikte'. Say hello to lage onderhoudskosten en jarenlang rijplezier! ;)
Een nieuwe auto voor de prijs van een occasion
Deze Twingo is een refurbished ride van T&O auto's. Dit houdt in dat je deze auto bijna niet van een nieuwe onderscheidt. Onze refurbished rides verkeren namelijk in topconditie en hebben geen schadeverleden. Daarnaast is zowel het interieur als exterieur als nieuw en controleren we de auto op wel 55 technische en veertig optische punten, waardoor jij zorgeloos rondrijdt.
Nieuw kostte deze i10 in de basis € 12.130,- met de extra's en de afleveringskosten ongeveer € 15.000,- Nu mag ze met slechts 64.200 gereden kilometers mee voor € 9.000,- onder de nieuwprijs. Wij weten waar wij voor zouden kiezen! ; )
Comfortabel rijden
Haar shiney carrosserie verkeerd in uitstekende staat. In deze compacte luxe koets rijdt je soepel en relaxt van A naar B. De extra's geven je comfort en rust. Nog een pluspunt is dat dit model razend-populair is vanwege de ruimte en de vele mogelijkheden die ze biedt, ze is laag in verbruik, verzekeringspremie, onderhoudskosten en wegenbelasting. kortom een leuk spaarpotje op wielen.
Handige opties
En dan hebb
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Twingo ZE | De goedkoopste elektrische auto van Nederland
Renault presenteert: de goedkoopste elektrische auto van Nederland! Daarmee heeft Renault meer dan alleen een sterke aanbieding in huis. Het brengt tevens de prijs van een auto met elektromotor en verbrandingsmotor dichter bij elkaar. Is het verstandig om de goedkoopste elektrische auto van Nederland te kopen? En is het wellicht zelfs een betere keuze dan een vergelijkbare auto met benzinemotor?
![Autotest | Renault Twingo ZE De goedkoopste elektrische auto van Nederland](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4318/renault-twingo-r80-intens.jpg)
De Renault Twingo ZE is de goedkoopste elektrische auto van Nederland. Boven kleine auto's met verbrandingsmotor biedt de ZE louter voordelen: meer comfort, betere prestaties en lagere km-kosten.
Plus
- voordelig in aanschaf en gebruik
- vlot, levendig en nul uitstoot
- prima weggedrag
Min
- zijwindgevoelig
- kan niet snelladen (met CCS stekker)
- rijwind duidelijk hoorbaar
Conclusie
Is de goedkoopste elektrische auto van Nederland een verstandige aankoop? Na een kleine week van intensief testen is het antwoord een volmondig "ja". De ZE biedt louter voordelen boven de standaard Twingo en introduceert geen nadelen. Alleen in het beperkte bereik en de beperkte laadmogelijkheden is merkbaar dat dit een voordelige elektrische auto is. Verder biedt de Twingo ZE alle voordelen van elektrisch rijden zoals meer comfort, betere prestaties en het rijden met één pedaal.
Is de Twingo ZE ook een betere keuze dan een compacte auto met benzinemotor? Ook op die vraag is het antwoord een volmondig "ja". Naast de bovengenoemde voordelen, is de prijs per kilometer veel lager. Het verschil in de aanschafprijs is kleiner dan ooit tevoren en wordt terugverdiend door de lagere energieprijs, het lagere onderhoud (nauwelijks slijtage-delen), de lagere belasting en de lagere afschrijving (nauwelijks slijtage-delen, vanaf 2030 geen verkoop van auto's met verbrandingsmotor meer in de meeste Europese landen).