![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 26-05-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 96.973 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | XT-904-T Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 9.940,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-05-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 96.973 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | XT-904-T Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf van Vloten B.V. |
Contactpersoon | Tim Janssen |
Adres | Meeuwenlaan 128 |
Postcode | 1021 JN |
Plaats | Amsterdam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)20 - 6369518 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vloten-amsterdam.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2003 - sep. 2007
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 58 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 176 x 143 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.550 kg
Laadvermogen: 470 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 206 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik in de stad: 11,7 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Vloten standard: Dit afleverpakket wordt standaard geleverd en heeft daarom geen meerprijs: - Complete reiniging interieur + exterieur
Hartelijk dank voor het bekijken van deze advertentie!
Deze Saab 9-3 is recentelijk toegevoegd aan onze collectie.
De auto verkeert in een nette staat en heeft zeer weinig gereden.
Verder is de auto voorzien van onder andere, lederen bekleding, stoelverwarming en all-season banden (Vredestein Quatrac)
De prijs betreft een rijklaarprijs inclusief een nieuwe APK & 6 maanden garantie. Optioneel is er de mogelijkheid een onderhoudsbeurt bij te kopen. Voor meer informatie over onze auto's verzoeken wij u contact op te nemen met Tim Janssen 06-11258521 / 020-2265575 of via: t.janssen@vloten-amsterdam.nl
Om teleurstellingen te voorkomen verzoeken wij u om voor een bezichtiging een afspraak te maken.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Saab 9-3 | Koningsklasse
Onbekend maakt onbemind. Met een leaseprijs van fl. 1500,- per maand is de Saab 9-3 in haar basisuitvoering een parel in de geestdodend saaie prijslijst van Omega's, Laguna's, Passats en Galants van de meeste leasemaatschappijen. De Saab 9-3 is vaak niet in deze lijsten vermeld. Onterecht. Want de Saab 9-3 geeft op alle punten de indruk van een auto uit een hoger prijssegment. Saab is anders. Anders slimmer, niet alleen anders verschillend.
![Autotest | Saab 9-3 Koningsklasse](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/853/saab-9-3.jpg)
De Saab 9-3 is veel meer dan een imago-auto. De eigenzinnige techniek zorgt ook voor meer rijplezier en meer veiligheid. Onderscheidend in de meest positieve zin van het woord.
Plus
- zeer comfortabel
- onderscheidend vermogen
- vriendelijk geprijsd
Min
- weinig dealers
- gaat ongemerkt (te) hard
Conclusie
Ooit was Saab vooral anders om het anders zijn. De oude Saab 99 van midden jaren '80 bood veel veiligheid en uiterlijk onderscheidingsvermogen. Het meest tekenende maar weinig overtuigende argument dat ik ooit hoorde om een dergelijke auto te kopen was: omdat het bij mij past. De nieuwste generatie Saabs biedt echter veel auto, veel kwaliteit en ongekende klasse in een segment waarin anonieme Carmisma's, Primera's en Safrane's de dienst uit maken.
Met de introductie van diesel in het leveringsprogramma heeft Saab één van haar oude denkbeelden laten varen. De nieuwe motor brengt de Saab echter in het domein van de leasemarkt en biedt daarmee een niet te versmaden reislimousine voor de lange afstand. Weggedrag, motor, interieur en veiligheidsvoorzieningen geven de inzittenden het gevoel in een veel duurder auto te rijden. Vraag het uw leasemaatschappij! Neem de moeite een van de dun gezaaide Saab dealers te bezoeken en ontdek de parel die Saab 9-3 heet.