Bouwjaar | 09-01-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.214 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 86-NR-FR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 142 kW (193 pk) |
€ 10.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-01-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.214 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 86-NR-FR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 142 kW (193 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Magalimoto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oosteinderweg 342 |
Postcode | 1432 BE |
Plaats | Aalsmeer |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46581384 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.magalimoto.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Hierbij aangeboden, mooie Saab 9-3 cabrio met lage kilometers. Van de eerste eigenaar, en netjes onderhouden door Saab Zuid oost, waar de Saab ook geleverd is.
Saab 9-3 Cabrio 1.8t Vector Hirsch l Eerste eigenaar & mooi
- Kenteken: 86-NR-FR
- Merk: Saab
- Model: 9-3 Cabrio
- APK tot: 19-01-2025
- Tellerstand: 135214 KM
- Carrosserievorm: Cabrio
- Aantal deuren: 2
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2004
- Transmissie: Handgeschakeld 5 bak
- Kleur: grijs Metallic
- Kleurnaam: Steel Grey
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: antraciet
- Motorinhoud: 1998 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: B207E
- Vermogen: 143 kW / 195pk
- Ledig gewicht: 1555 kg
- Max. trekgewicht: 1600 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 8.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 464 cm
- Hoogte: 1434 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 267 - 292 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centr. deurvergr. met a.b. en startblokkering
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Elektrisch bedienbare kap
- Lichtmetalen velgen 17"
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
Infotainment
- Audio installatie
- Autotelefoon voorbereiding
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Airco
- Armsteun voor
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen voor en achter
- Houtafwerking interieur
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Middenarmsteun voor
- Sportstoelen
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Een erg mooie Saab 9-3 van de eerste eigenaar. Top onderhouden en gewoon een hele nette auto om te zien. Bijzonder door de historie en vroege 'Hirsch' tuning. Vrijwel direct na aflevering werd er voor een bedrag van €1950 euro Hirsch tuning uitgevoerd, zodat het B207 blok op ruim 195PK uitkomt. Dat verschil merk je wel!
Zoals al eerder besproken is de Saab 9-3 vanaf 2004 een totaal ander beestje dan zijn voorganger. Er is een stuk meer inmenging vanuit GM gekomen, wat hier de auto wel ten goede komt. Het chassis is ons inziens een stuk strakker en mooier in elkaar gezet dan zijn voorganger, de 9-3 OG. Het zijn leuke auto's om mee te rijden, en kunnen aardig vlot uit de hoek komen. Strak de bocht om is geen enkel probleem. Het uiterlijk van de toch inmiddels 20 jaar oude auto is nog erg fris, het oogt niet alleen als een moderne auto, zo rijdt het ook.
Deze Saab heeft nauwelijks deukjes rondom en de lak is nog in erg goede staat. Gewoon erg mooi om te zien, geen opzichtige krasjes
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Saab 9-3 | Koningsklasse
Onbekend maakt onbemind. Met een leaseprijs van fl. 1500,- per maand is de Saab 9-3 in haar basisuitvoering een parel in de geestdodend saaie prijslijst van Omega's, Laguna's, Passats en Galants van de meeste leasemaatschappijen. De Saab 9-3 is vaak niet in deze lijsten vermeld. Onterecht. Want de Saab 9-3 geeft op alle punten de indruk van een auto uit een hoger prijssegment. Saab is anders. Anders slimmer, niet alleen anders verschillend.
De Saab 9-3 is veel meer dan een imago-auto. De eigenzinnige techniek zorgt ook voor meer rijplezier en meer veiligheid. Onderscheidend in de meest positieve zin van het woord.
Plus
- zeer comfortabel
- onderscheidend vermogen
- vriendelijk geprijsd
Min
- weinig dealers
- gaat ongemerkt (te) hard
Conclusie
Ooit was Saab vooral anders om het anders zijn. De oude Saab 99 van midden jaren '80 bood veel veiligheid en uiterlijk onderscheidingsvermogen. Het meest tekenende maar weinig overtuigende argument dat ik ooit hoorde om een dergelijke auto te kopen was: omdat het bij mij past. De nieuwste generatie Saabs biedt echter veel auto, veel kwaliteit en ongekende klasse in een segment waarin anonieme Carmisma's, Primera's en Safrane's de dienst uit maken.
Met de introductie van diesel in het leveringsprogramma heeft Saab één van haar oude denkbeelden laten varen. De nieuwe motor brengt de Saab echter in het domein van de leasemarkt en biedt daarmee een niet te versmaden reislimousine voor de lange afstand. Weggedrag, motor, interieur en veiligheidsvoorzieningen geven de inzittenden het gevoel in een veel duurder auto te rijden. Vraag het uw leasemaatschappij! Neem de moeite een van de dun gezaaide Saab dealers te bezoeken en ontdek de parel die Saab 9-3 heet.