Bouwjaar | 21-03-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 116.437 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZD-036-G Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 17.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 21-03-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 116.437 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZD-036-G Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Groet Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kievitstraat 18 |
Postcode | 1781 ZE |
Plaats | Den Helder |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)223 - 630000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | groetauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 40 liter
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.112 kg
Laadvermogen: 543 kg
GVW: 1.655 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
- Groetauto pluspakket (€ 750 meerprijs):
- Nieuwe APK (Minimaal 1 jaar geldig)
- Onderhoudsbeurt conform schema
- Distributieriem kan minimaal 20.000 kilometer mee.
- Minimaal 12 maanden garantie (Conform BOVAG of Leeuwenkeur)
- Brandstoftank minimaal halfvol
- Poetsbehandeling
- NAP kilometercheck
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): Nieuwe APK
- Bovag Garantie pakket (€ 750 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; 1/2 tank brandstof, Mobiliteitspas / pechhulp, Nieuwe APK, Professionele Poetsbehandeling
Als extra service bieden wij op deze auto het "Groetauto Service- en Garantiepakket" á €750,- aan. Bij dit pakket krijgt u: een nieuwe APK, Onderhoud conform schema, Distributieriem kan minimaal 20.000km. mee, Poetsbehandeling, 12 maanden BOVAG garantie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Arona | Avontuurtje wordt blijvertje
Toen Seat in 2017 de nieuwe Ibiza introduceerde, volgde kort daarna ook een variant: de Arona. Deze op de Ibiza gebaseerde SUV is bedoeld als meer avontuurlijke en functionele versie. Het avontuurtje bleek een succes, want inmiddels verkoopt Seat evenveel Arona's als Ibiza's. Daarom is de Arona nu vernieuwd voor modeljaar 2022.
De Seat Arona is een conventionele compacte SUV die dankzij een facelift voor modeljaar 2022 weer even mee kan. De techniek blijft vertrouwd, maar de uitrusting is bij de rijd.
Plus
- functioneel en vertrouwd
- verdienstelijk weggedrag
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een (deels) elektrische auto
- infotainment-systeem start traag
Conclusie
De Seat Arona is vernieuwd voor modeljaar 2022. Dat was nodig, want de concurrentie in het segment van de compacte SUV's is enorm. De nieuwkomers bieden allemaal (deels) elektrische aandrijving. Het platform van de Arona is daarvoor echter niet geschikt en daarom ligt de nadruk min of meer gedwongen nog meer dan voorheen op functionaliteit en gemak.
Echter, waar dat wel mogelijk was heeft Seat de Arona wel degelijk weten te verbeteren. De uitrusting is rijker en moderner geworden. Dankzij de facelift heeft de auto een sterkere uitstraling en meer karakter gekregen. Dat maakt duidelijk dat de Arona weliswaar begon als avontuurtje, maar voor Seat definitief een blijvertje is.