Bouwjaar | 26-04-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 123.089 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | R-308-LK Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 12.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-04-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 123.089 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | R-308-LK Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis de Vries B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oud-Loosdrechtsedijk 79 |
Postcode | 1231 LR |
Plaats | Loosdrecht |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54606460 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 424 x 181 x 143 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.123 kg
Laadvermogen: 627 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket (1) (€ 295): Professionele poetsbeurt, algemene controle met APK jonger dan 6 maanden, tenaamstellen en €50,= brandstof
- Totaalpakket (€ 795): Totaalpakket bestaat uit professionele poetsbeurt, afleverbeurt, APK jonger dan 6 maanden, €50 brandstof, tenaamstellen en 3 maanden garantie met een max van 5.000km
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie
Waanzinnig nette auto met alle denkbare en verkrijgbare opties. Deze auto is niet bereden maar gekoesterd en is werkelijk in nieuwstaat. Dit is een originele kleur, dus niet gewrapped, en was niet te vinden in Nederland dus daarom door de klant in Duitsland opgezocht en naar Nederland gehaald. Elke keuring is toegestaan, ook door externe instanties.
Bel,App of mail voor u komt want ik ben niet altijd aanwezig. Bel of App naar 06-54606460 of mail naar joost@autohuisdevries.nl
Autohuis de Vries BV
Loosdrecht (gemeente Wijdemeren)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.