Bouwjaar | 11-04-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.615 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JJ-453-R Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 8.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-04-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.615 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JJ-453-R Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haarlems Automobielbedrijf BV |
Contactpersoon | Pieter / Marcel Wals |
Adres | Hasebroekstraat 5 |
Postcode | 2032 ZG |
Plaats | Haarlem |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)23 - 5353502 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragewals.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.009 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.564 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 107 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 350): Afleveringspakket: Bij ons afleveringspakket maken wij de auto keurig voor u klaar.
Dit afleverpakket bevat: APK, In- en exterieur cleaning, Onderhoudsbeurt, Overschrijven op naam
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Vakgarage Wals, sinds 1907 het betrouwbare adres voor occasion auto's in Haarlem. Wij zijn lid BOVAG en RDW erkend. Onze auto's worden zorgvuldig ingekocht waarbij kwaliteit en betrouwbaarheid voorop staat. Onze auto's worden afgeleverd met een nieuwe APK, NAP certificaat en onderhoudsbeurt.
Ook kunt u bij ons terecht als u uw auto wilt verkopen, zonder aankoop. Wij kunnen u ook helpen met het zoeken naar een passende financiering.
Neem contact met ons op via 023 - 5353502 of info@vakgaragewals.nl
www.vakgaragewals.nl
*Ondanks dat onze advertenties met de grootste zorg worden samengesteld blijven deze onder voorbehoud van prijswijzigingen en eventuele afwijkende specificaties. Controleer daarom voor aankoop de opties
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.