Bouwjaar | 14-08-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 254.070 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 80-JRF-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.457 cc |
Vermogen | 127 kW (173 pk) |
€ 9.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-08-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 254.070 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 80-JRF-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.457 cc |
Vermogen | 127 kW (173 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | ADM Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lijndenweg 34 |
Postcode | 1951 NC |
Plaats | Velsen Noord |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)251 - 210635 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.admautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 64 liter
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 199 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4730 x 1770 x 1545 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.487 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.587 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 205 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik in de stad: 11,7 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 392 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Ook voor financiering kunt u bij ons terecht. Onze specialisten adviseren en bemiddelen voor u in zowel particuliere als zakelijke financieringen.
Om teleurstellingen te voorkomen vragen wij u altijd te bellen voor een bezichtiging.
Disclaimer
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan CARGO of de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt u contact opnemen met de adverteerder (Tel: 06-16817004).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Subaru Outback | Doe maar gewoon, ...
Bij Subaru ligt de nadruk op techniek en veiligheid. De meest geavanceerde techniek en veiligheidssystemen die Subaru in huis heeft gaan uiteraard naar het topmodel: de Outback. Wat staat de koper te wachten bij de vijfde generatie van de Outback? Elektrische aandrijving? Plug-inhybrides? Augmented reality? Zelfrijdende functies?
De Subaru Outback is een stationcar met de ruimte, terreinvaardigheid en helaas ook het weggedrag en verbruik van een SUV. Conventionele techniek voor wie niet gediend is van elektrificatie.
Plus
- veiligheid boven alles
- ruim en praktisch
- ook bruikbaar in (licht) terrein
Min
- kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
- Apple CarPlay valt regelmatig uit
Conclusie
Welke nieuwe technieken introduceert de Subaru Outback? Op een camera met gezichtsherkenning na bijzonder weinig! De afwezigheid van (half) elektrische aandrijving, een automatische piloot of een gecomputeriseerde bediening ziet Subaru namelijk als sterke punten.
Inmiddels zijn vrijwel alle concurrenten (deels) elektrisch aangedreven en grotendeels digitaal te bedienen. Subaru richt zich met de Outback op de klanten die daar allemaal niet van gediend zijn. In plaats daarvan ontwikkelt Subaru bestaande techniek door om de Outback zo betrouwbaar en vertrouwd mogelijk te maken. Dus geldt voor de vijfde generatie van de Outback meer dan ooit tevoren: doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.