Bouwjaar | 01-09-2023 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 11.856 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-726-LJ Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.498 cc |
Vermogen | 124 kW (169 pk) |
€ 64.750,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-09-2023 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 11.856 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-726-LJ Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.498 cc |
Vermogen | 124 kW (169 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Niestcar |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijksstraatweg 21 |
Postcode | 1969 LB |
Plaats | Heemskerk |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)251 - 244666 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.niestcar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2021 - 2024
Technische informatie
Koppel: 252 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 63 liter
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 487 x 188 x 168 cm
Wielbasis: 275 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.641 kg
Laadvermogen: 559 kg
GVW: 2.200 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 193 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 1
Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 01-09-2031
Garantielabels: Subaru Approved Used, BOVAG Garantie (12 maanden)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Subaru Outback | Doe maar gewoon, ...
Bij Subaru ligt de nadruk op techniek en veiligheid. De meest geavanceerde techniek en veiligheidssystemen die Subaru in huis heeft gaan uiteraard naar het topmodel: de Outback. Wat staat de koper te wachten bij de vijfde generatie van de Outback? Elektrische aandrijving? Plug-inhybrides? Augmented reality? Zelfrijdende functies?
De Subaru Outback is een stationcar met de ruimte, terreinvaardigheid en helaas ook het weggedrag en verbruik van een SUV. Conventionele techniek voor wie niet gediend is van elektrificatie.
Plus
- veiligheid boven alles
- ruim en praktisch
- ook bruikbaar in (licht) terrein
Min
- kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
- Apple CarPlay valt regelmatig uit
Conclusie
Welke nieuwe technieken introduceert de Subaru Outback? Op een camera met gezichtsherkenning na bijzonder weinig! De afwezigheid van (half) elektrische aandrijving, een automatische piloot of een gecomputeriseerde bediening ziet Subaru namelijk als sterke punten.
Inmiddels zijn vrijwel alle concurrenten (deels) elektrisch aangedreven en grotendeels digitaal te bedienen. Subaru richt zich met de Outback op de klanten die daar allemaal niet van gediend zijn. In plaats daarvan ontwikkelt Subaru bestaande techniek door om de Outback zo betrouwbaar en vertrouwd mogelijk te maken. Dus geldt voor de vijfde generatie van de Outback meer dan ooit tevoren: doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.