Bouwjaar | 14-06-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 240.528 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 95-JN-LR Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.328 cc |
Vermogen | 61 kW (83 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-06-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 240.528 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 95-JN-LR Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.328 cc |
Vermogen | 61 kW (83 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Pamir Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuideinde 91 |
Postcode | 1541 CB |
Plaats | Koog aan de Zaan |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 36249441 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Suzuki Ignis 1.3-16V GS
- Kenteken: 95-JN-LR
- Merk: Suzuki
- Model: Ignis
- Tellerstand: 240528 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2002
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 1328 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M13A
- Vermogen: 61 kW / 83pk
- Ledig gewicht: 890 kg
- Max. trekgewicht: 800 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 88 - 95 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 3
Comfort
- Boordcomputer
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
- Dakrails
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen
- Mistlampen voor
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank verstelbaar
- Bagagedek
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen achter (leder)
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Bestuurdersairbag
- Passagiersairbag
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Pamir Auto's
Zuideinde 91
1541CB Koog aan de Zaan
0636249441
pamiro@hotmail.com
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beļnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Ignis | Hij is braaf!
SUV's zijn razend populair. Dat is te danken aan het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Bijkomende voordelen van de hoge bouw zijn de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte. Het vereist echter kostbare techniek om dat allemaal mogelijk te maken en daarom is een Sports Utility Vehicle duurder dan een traditionele auto. Of toch niet? Maak kennis met de (vernieuwde) Suzuki Ignis: de stoerste auto in zijn klasse.
De Suzuki Ignis oogt stoer, maar is in feite een functionele en wendbare stadsauto. De nieuwe motor voor modeljaar 2020 zorgt voor een lager verbruik, zeker in combinatie met CVT.
Plus
- zuinig en comfortabel
- originele, onderscheidende vormgeving
- hoge zit, eenvoudige instap
Min
- korte zittingen voorstoelen
- spraakherkenning werkt nauwelijks
Conclusie
De Suzuki Ignis is dankzij de vormgeving de stoerste auto in zijn klasse. De Ignis ziet er niet alleen uit als een kleine SUV, maar heeft ook de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte ervan. Het korte, smalle en hoge koetswerk zorgt voor beperkingen in het weggedrag, maar wie kalm rijdt loopt daar in de praktijk zelden tot nooit tegenaan.
Voor modeljaar 2020 is de uitrusting rijker geworden en zijn kleine ongemakken uit het verleden opgelost. De grootste vooruitgang zit in de nieuwe motor, die dankzij een grotere inbreng van de (mild)hybrid techniek voor een lager verbruik zorgt. In theorie is de CVT automaat minder zuinig, maar in de praktijk zorgt de automaat juist voor meer comfort en een lager verbruik. Zo is de Ignis, ondanks het stoere uiterlijk, tegelijkertijd ook heel braaf.