Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Style Smart Hybrid Uit Voorraad Leverbaar

€ 34.943,- incl. BTW

Bouwjaar 2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Style Smart Hybrid Uit Voorraad Leverbaar


€ 34.943,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Suzuki Purmerend
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Binnenzeestraat 9
Postcode 1446 AB
Plaats Purmerend
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)299 - 480048 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.louwman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modelreeks: jan. 2021 - 2024

Technische informatie
Koppel: 235 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 47 liter
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 195 km/u
Ledig gewicht: 1.180 kg
Wielbasis: 260 cm

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Energielabel: B

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Foto's betreft een vergelijkbaar exemplaar. De vooruitstrevende hybride aandrijflijn van deze auto geeft vandaag al antwoord op de belangrijke vragen van morgen. Dit is een splinternieuwe auto, die nu uit voorraad leverbaar is. Deze Suzuki S-Cross heeft in feite twee motoren: een voor benzine en een elektronische. Deze hybride oplossing biedt het beste van beide! De lederen bekleding geeft het interieur een hoogwaardige uitstraling. 's Winters op pad gaan kan een behoorlijke uitdaging zijn. Daarom is deze Suzuki S-Cross voorzien van weldadige verwarmbare voorstoelen. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

Door het combineren van beelden van vier camera's, biedt de 360 graden camera een naadloos en gedetailleerd beeld van de hele omgeving rondom deze auto. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor je. Appen met je auto? Geen probleem. Je kunt van overal contact opnemen, de functies controleren en activeren. Je bedient 'm met remote services. De snelste of zuinigste weg? Het full map navigatiesysteem aan boord wijst de juiste weg! Ook is de auto voorzien van electronic climate control. Met DAB ontvangst, regensensor, keyless entry en lederen stuur is deze Suzuki helemaal compleet.

Geavanceerde systemen kunnen tijdens de rit bepaalde taken van je overnemen. Zo kijken er als het ware steeds extra ogen met jou mee, zodat je tijdig kunt reageren op noodsituaties. Tijdens de rit heb je altijd een bijrijder, want de verkeersbord-detectie leest de borden langs de weg en projecteert ze voor je op het instrumentarium. Het Lane-keeping systeem let constant op en waarschuwt of corrigeert als je onoplettend over de lijnen van de rijstrook gaat. Het forward collision warning-systeem is constant alert en detecteert via sensor de afstand tot voorliggers. Wordt die te klein, dan volgt een automatische waarschuwing. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als dodehoekdetectie, hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem, ben je steeds veilig onderweg.

Hebben we jouw interesse gewekt? Deze S-Cross staat nu voor je klaar, je bent van harte welkom om hem te komen bekijken. Dan vertelle

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki S-Cross | (N)iets nieuws onder de zon

Suzuki introduceert de tweede generatie van de S-Cross. Alhoewel? Afgaande op de cijfers is er niet zoveel nieuw. De nieuwe S-Cross is namelijk even groot als de vorige. De motoren hebben exact dezelfde specificaties en ook het onderstel is hetzelfde. Wat is er precies nieuw aan de S-Cross?

Autotest | Suzuki S-Cross (N)iets nieuws onder de zon

De Suzuki S-Cross is een compacte SUV met een behouden karakter. De S-Cross steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit en richt zich daarom vooral op vertrouwen en gemak.

Plus

  • conventioneel en vertrouwd
  • ruim en functioneel
  • prima rijeigenschappen

Min

  • hoofdsteunen onvoldoende verstelbaar
  • matige hoofdruimte achterin
  • onhandige bediening boordcomputer

Conclusie

Wat is er nieuw aan de nieuwe Suzuki S-Cross? Het uiterlijk en de uitrusting. De ruimte, de motoren en het weggedrag zijn gelijk gebleven. Daarmee is de S-Cross weer bij de tijd, maar niets meer dan dat. De S-Cross is niet innovatief en steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit.

En dat is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van deze auto. Wie geen behoefte heeft aan technische hoogstandjes vindt in de S-Cross vertrouwde aandrijving (hybride-techniek is al 20 jaar in omloop) en voelt zich meteen thuis. Daar staat tegenover dat prijzen van elektrische auto's sterk dalen, terwijl de gebruikskosten (brandstof, onderhoud, afschrijving) van auto's met benzinemotor stijgen. Er hangt dus wel een prijskaartje aan dat vertrouwde gevoel.

Omdat Suzuki steevast kiest voor vertrouwde en bewezen techniek, is er ook niets mis met de S-Cross. De enige minpunten die na een week rijden gevonden werden, betreffen details. En dan is de conclusie eenvoudig: niets nieuws onder de zon is soms precies wat de klant wil. En Suzuki geeft daar graag gehoor aan!

Deel deze advertentie