Bouwjaar | 12-11-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 158.000 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 75-XVD-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.586 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-11-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 158.000 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 75-XVD-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.586 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DrOranjeSnor |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hugo de Vriesstraat 1 |
Postcode | 2152 CT |
Plaats | Nieuw-Vennep |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 27386829 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/45 R17
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 377 x 169 x 150 cm
Wielbasis: 238 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.005 kg
Laadvermogen: 480 kg
GVW: 1.485 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 175 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Let op! Laagsteprijs is niet juiste word maar beste prijs is mogelijk (naast de auto als u hem leuk vind...)!
***Wij afleveren Toyota en Honda's standard drie maanden garantie op de motor en versnellingsbak en zes maanden op hybride batterij (als hij hybride auto is) behalve die ''voor export/handel'' benoemd of ''geen garantie'' benoemd.
Wij checken motor olie, filters, koelvloeistof, ruitenwissers, banden... indien vervangen of op vloeistoffen pijl brengen. Kortom maken we auto's rijklaar.
Wij kopen Toyota's en Honda's vrijwel terugkopen. Bij de terugkopen houden we nieuwe km stand, gebruikt tijd, inkoop-verkoopbelasting en afleveren kost (die in de verkoopprijs ingegrepen) bij de inkoopprijs afrekenen.
*Tijdens garantie dient de auto goed onderhouden (regelmatig controleren van olie peil per 10.000km en olie/olie filters vervangen per 15.000km, hybride auto's moet regelmatig gereden worden ten minste 1 keer per week en minimaal 20km per keer).
Wij kopen Toyota Prius van top staat tot sloop in voor beste prijs. Staat van de auto is niet zo belangrijk van sloop tot prima staat kunnen we kopen ze. O.a. probleem van motor, hybride batterij, versnellingsbak, ontbreekt van katalysator zijn geen probleem...
Stuur maar kenteken, km stand, staat van de auto een paar foto's ervan. U krijgt dan beste bod voor uw auto zsm
Vrijwaring van de auto's kan snel/online/24 uur
Wij kopen
Toyota Prius bouwjaar vanaf 2004 tot 2014
Toyota Prius Plus bouwjaar vanaf 2012 tot 2016
Lexus hybride
Honda Insight
Staat van de auto is niet zo belangrijk van sloop tot prima staat kunnen we kopen ze. O.a. probleem van motor, hybride batterij, versnellingsbak, ontbrekt van katalysator zijn geen probleem...
Stuur maar kenteken, kmstand, indien schade/mankement en verwachte prijs met een paar foto,s!
Wij zullen snel bieden en als akkoord gaat, doen we hem z.s.m overschrijven/ophalen van uw adres...
over ons...
Wij proberen een duurzame relatie met de klanten te maken. Daarom maken we auto's rijklaar als het mogelijk is. Anders laten we al
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Swift | Rijk in eenvoud
Suzuki stond voor een uitdaging. Het merk heeft zich in zijn lange bestaan gespecialiseerd in het maken van compacte, zuinige en vooral betaalbare autootjes. Het heeft daarom weinig geïnvesteerd in geavanceerde techniek zoals elektrische aandrijving. Daarom is ook de geheel nieuwe Swift geen elektrische auto en daarmee volgt Suzuki een heel andere richting dan de concurrentie. Hoe kansrijk is de nieuwe Swift?
De Suzuki Swift haalt zijn kracht uit de eenvoudige opzet. Dankzij lichtgewicht bouw is simpele techniek goed voor nette prestaties en een laag verbruik. Het lichte gewicht zorgt voor goede wegligging
Plus
- eenvoudige, doeltreffende techniek
- prima wegligging
- bovengemiddelde ruimte achterin
Min
- geen bergvakken aan achterzijde voorstoelen
- soms matige afwerking en goedkope materialen in interieur
- veel en betuttelende veiligheidssystemen die lastig zijn uit te schakelen
Conclusie
Hoe kansrijk is de zevende generatie van de Suzuki Swift? Ondanks het uitblijven van elektrische aandrijving, verrassend kansrijk! Suzuki heeft namelijk van dit nadeel een voordeel gemaakt!
Door consequent te kiezen voor eenvoud is de Swift alles wat een elektrische auto niet is. De Swift is niet geavanceerd, zwaar of kostbaar. Dankzij lichtgewicht bouw is het verbruik even laag als dat van een volwaardige hybride, terwijl de Swift een veel voordeligere mild hybrid is. De prestaties zijn weliswaar bescheiden, maar dankzij de elektrische assistentie is de Swift wel altijd krachtig, en daarom voelt de auto niet traag.
Tegenover het ingetogen karakter van de motor staat een prima onderstel dat samen met de eerder genoemde lichtgewicht bouw zorgt voor een levendig weggedrag. Op papier is de Swift eenvoudig en goedkoop. Het slimme concept, de goede geluidsisolatie en het prettige onderstel zorgen er echter voor, dat dat heel anders wordt ervaren: de nieuwe Suzuki Swift is het beste te omschrijven als rijk in eenvoud.