Bouwjaar | 13-08-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 242.424 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 31-NDR-2 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
€ 2.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-08-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 242.424 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 31-NDR-2 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automotive Service de Kwakel B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Voorling 124 |
Postcode | 1424 RS |
Plaats | De Kwakel |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18027998 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automotiveservicedekwakel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Rood, Stof
Milieu
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
zeer leuke
sportieve swift
bak en koppeling boterzacht
airco ijskoud
rijdt goed
alleen word na een tijdje warm bouw geen druk op volgens de ouwe eigenaar nieuw radiator vervangen en de factuur zit er bij waterpomp ook moet nog alleen de termostaat vervangen zo mee voor de handel
of export of de handige harry bouwt geen druk op leuke auto
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Swift | Rijk in eenvoud
Suzuki stond voor een uitdaging. Het merk heeft zich in zijn lange bestaan gespecialiseerd in het maken van compacte, zuinige en vooral betaalbare autootjes. Het heeft daarom weinig geïnvesteerd in geavanceerde techniek zoals elektrische aandrijving. Daarom is ook de geheel nieuwe Swift geen elektrische auto en daarmee volgt Suzuki een heel andere richting dan de concurrentie. Hoe kansrijk is de nieuwe Swift?
De Suzuki Swift haalt zijn kracht uit de eenvoudige opzet. Dankzij lichtgewicht bouw is simpele techniek goed voor nette prestaties en een laag verbruik. Het lichte gewicht zorgt voor goede wegligging
Plus
- eenvoudige, doeltreffende techniek
- prima wegligging
- bovengemiddelde ruimte achterin
Min
- geen bergvakken aan achterzijde voorstoelen
- soms matige afwerking en goedkope materialen in interieur
- veel en betuttelende veiligheidssystemen die lastig zijn uit te schakelen
Conclusie
Hoe kansrijk is de zevende generatie van de Suzuki Swift? Ondanks het uitblijven van elektrische aandrijving, verrassend kansrijk! Suzuki heeft namelijk van dit nadeel een voordeel gemaakt!
Door consequent te kiezen voor eenvoud is de Swift alles wat een elektrische auto niet is. De Swift is niet geavanceerd, zwaar of kostbaar. Dankzij lichtgewicht bouw is het verbruik even laag als dat van een volwaardige hybride, terwijl de Swift een veel voordeligere mild hybrid is. De prestaties zijn weliswaar bescheiden, maar dankzij de elektrische assistentie is de Swift wel altijd krachtig, en daarom voelt de auto niet traag.
Tegenover het ingetogen karakter van de motor staat een prima onderstel dat samen met de eerder genoemde lichtgewicht bouw zorgt voor een levendig weggedrag. Op papier is de Swift eenvoudig en goedkoop. Het slimme concept, de goede geluidsisolatie en het prettige onderstel zorgen er echter voor, dat dat heel anders wordt ervaren: de nieuwe Suzuki Swift is het beste te omschrijven als rijk in eenvoud.