Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet AllGrip Stijl Automaat / BOVAG RIJKLAARPRIJS

€ 24.900,-

Bouwjaar 08-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 55.798 km
Deuren 5
Kenteken R-603-JT Verzekeren
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet AllGrip Stijl Automaat / BOVAG RIJKLAARPRIJS


€ 24.900,-

Algemeen

Bouwjaar 08-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 55.798 km
Deuren 5
Kenteken R-603-JT Verzekeren
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Rovee Veenis B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Dorpsstraat 1001
Postcode 1566 JD
Plaats Assendelft
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)75 - 6282335 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rovee-veenis.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 417 x 178 x 160 cm
Wielbasis: 250 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.195 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 141 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Afleverpakket (1)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Prachtige, zeer luxe uitgeruste Suzuki Vitara Automaat 4x4. Auto is voorzien van 4 nieuwe all-weather banden. Volledige historie aanwezig.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki

Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!

Autotest | Suzuki Vitara Hybride volgens Suzuki

De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.

Plus

  • veelzijdig karakter
  • prima weggedrag

Min

  • houterig schakelen bij sportief rijden
  • verbruik loopt sterk op bij harder rijden
  • merkbaar van een vorige generatie

Conclusie

De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.

De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.

Deel deze advertentie