Bouwjaar | 25-09-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 74.782 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-095-GL Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 258 kW (351 pk) |
€ 26.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 25-09-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 74.782 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-095-GL Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 258 kW (351 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Driel Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jacubus Spijkerdreef 10 |
Postcode | 2132 PZ |
Plaats | Hoofddorp |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)23 - 7370115 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandrielautomotive.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2018 - 2023
Technische informatie
Koppel: 527 Nm
Aandrijving
Actieradius: 602 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 233 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 469 x 185 cm
Wielbasis: 288 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.831 kg
Laadvermogen: 474 kg
GVW: 2.305 kg
Accu
Accu: 75 kWh
Accu laden: 11 kW
Accu snelladen: 250 kW
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,2 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
- BOVAG 12 maanden Premium Pakket (€ 995 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK; 12 maanden BOVAG garantie (maximaal 20.000 Km na aflevering, Airco Service, Bijwerken van kleine lakschades (steenslag/kleine krassen), Brandstoftank voor de helft gevuld, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave indien nodig binnen 10.000km en/of 6 maanden, Professionele reiniging binnen- en buitenzijde, Remvloeistof Service, Vervangen distributieriem indien nodig binnen 10.000km en/of 12 maanden
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Nick Jorritsma
Tesla heeft de auto opnieuw uitgevonden. De volledig elektrische Tesla Model 3 is duurzaam, maar biedt tegelijk veel rijcomfort en geweldige prestaties. Dit exemplaar is van het bouwjaar 2019, er staat 74782 kilometer op de teller. De fluisterstille elektromotor zorgt voor een serene rijervaring. Zit je goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Maximaal daglicht, royaal uitzicht: het glazen panoramadak zorgt ervoor! Deze Tesla Model 3 is niet zuinig met comfort. Wat dacht je van een verwarmde achterbank? Natuurlijk behoren 19 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor je. Naast handmatige bediening kun je belangrijke functies met je stem bedienen dankzij de ingebouwde spraakbediening. Wat is de onderhoudsstatus van deze auto? Je checkt het snel, simpel en overal via je smartphone. De sensatie van superieur geluid wordt geleverd door het high performance audiosysteem. Zuinig, veilig en ontspannen op pad: dat kan dankzij het aanwezige full map navigatiesysteem. De uitrusting van deze Tesla is met electronic climate control, keyless entry en automatisch dimmende buitenspiegels behoorlijk compleet.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Forward collision warning helpt je om kop-staart aanrijdingen te voorkomen. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door dodehoekdetectie en autonoom remsysteem.
Maak de transit
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?
Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?
De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.
Plus
- zeer snel, nul uitstoot
- voordelig in gebruik
- vernieuwende ergonomie
Min
- matige ruimte achterin
- Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
- afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar
Conclusie
Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.
Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.