Bouwjaar | 29-12-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 14.406 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-891-NT Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 366 kW (498 pk) |
€ 45.500,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 29-12-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 14.406 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-891-NT Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 366 kW (498 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autopark Zuid B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Escudoweg 5-11 |
Postcode | 2153 PC |
Plaats | Nieuw Vennep |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)252 - 621575 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoparkzuid.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Aandrijving
Actieradius: 629 km
Asconfiguratie
Bandenmaat: 235/45 R18
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,4 s
Topsnelheid: 201 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 472 x 185 x 144 cm
Wielbasis: 288 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.799 kg
Laadvermogen: 464 kg
GVW: 2.263 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 78 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 93 km actieradius per uur
Accu snelladen: Combined Charging System, 995 km actieradius per uur
Interieur
Interieurkleur: Wit
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 12,41653418124 kWh/100km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 595): Afleverkosten: ons afleverpakket kost u slechts € 595 en bestaat uit onderhoud volgens fabrieksopgave, nieuwe APK (indien nodig) en de auto schoongemaakt/gepoetst.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden)
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Mooie Tesla model 3 in de pearl kleur sunset red met wit lederen interieur. voorzien van de 366Kw/398 pk sterke dual motor met AWD met een accucapaciteit van 78KWh.
Voorzien van 18" lichtmetalen velgen en een panorama dak.
Heeft u interesse in deze mooie auto neem dan contact met ons op.
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Autopark Zuid, wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 17.30 uur en zaterdags van 09.00 uur tot 12.30 uur.
s'avonds in overleg mogelijk.
Hoewel wij onze advertenties met grote zorg samenstellen kunnen er altijd zaken zijn die niet geheel met de werkelijkheid overeenkomen m.b.t. de opties of de prijsstelling van de auto. U kunt uit de informatie van onze advertentie dan ook geen rechten ontlenen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?
Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?
De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.
Plus
- zeer snel, nul uitstoot
- voordelig in gebruik
- vernieuwende ergonomie
Min
- matige ruimte achterin
- Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
- afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar
Conclusie
Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.
Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.