Bouwjaar | 26-06-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 57.424 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 158 kW (215 pk) |
€ 31.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 26-06-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 57.424 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 158 kW (215 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kager |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pieter Janszoon Jongstraat 83 |
Postcode | 1614 LB |
Plaats | Lutjebroek |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)228 - 511970 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kager.net |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: dec. 2018 - dec. 2023
Technische informatie
Koppel: 639 Nm
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Actieradius: 530 km
Acceleratie (0-100): 3,4 s
Topsnelheid: 261 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 185 x 144 cm
Wielbasis: 288 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.831 kg
Laadvermogen: 474 kg
GVW: 2.305 kg
Interieur
Interieurkleur: Ivoor
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Staat
Algemene staat: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Garantie 12 maanden (zonder meerprijs): https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
- BOVAG Afleverbeurt (zonder meerprijs): De deelnemer garandeert dat het betreffende geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG afleverbeurt. Deze afleverbeurt garandeert, op het moment dat het deelnemerscontract wordt ondertekend, de navolgende punten: o Distributieriem minimaal 10.000 km onderhoudsvrij o Zomer / all season banden minimaal 2,5 mm profiel (indien afgeleverd op winterbanden dan minimaal 5,5 mm profiel) o Minimaal 6 maanden apk o Minimaal 6 maanden of 6.000 km onderhoudsbeurt vrij (wat het eerst komt is bepalend).
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Hij is doordacht innovatief en duurzaam als geen ander: de elektrische Tesla Model 3 biedt met zijn elektrische aandrijving een ongekende rijervaring. Deze auto is van het bouwjaar 2020 en heeft 57424 kilometer op de teller heeft staan. De techniek van deze auto is radicaal anders dan u gewend bent. U rijdt zacht zoemend naar uw bestemming, de actieradius van de accu's is ruimschoots voldoende voor de meeste dagelijkse ritten. De krachtige motor geeft deze Tesla uitstekende prestaties. Verwen uzelf met het lederen interieur in deze auto. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Het glazen panoramadak zorgt voor een onovertroffen uitzicht. Luxepaardjes en levensgenieters worden enthousiast van de verwarmde achterbank. Tot de uitrusting van deze Tesla behoren ook 20 inch lichtmetalen velgen, LED-koplampen, witte knipperlichten, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Praktisch, helder en uitermate handig is het digitale dashboard. Alle functies haarscherp in beeld! Inparkeren? Met de achteruitrijcamera heeft u er geen omkijken meer naar! Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Praat tegen deze auto en de auto doet wat u wilt dankzij de ingebouwde spraakbediening. Formidabele geluidskwaliteit en een compleet s
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?
Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?
De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.
Plus
- zeer snel, nul uitstoot
- voordelig in gebruik
- vernieuwende ergonomie
Min
- matige ruimte achterin
- Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
- afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar
Conclusie
Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.
Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.