Toyota Auris 1.8 Hybrid Business Plus|Dealer onderh.|Pano|

€ 11.750,-

Bouwjaar 25-05-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 195.266 km
Deuren 5
Kenteken JP-223-F Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Toyota Auris 1.8 Hybrid Business Plus|Dealer onderh.|Pano|


€ 11.750,-

Algemeen

Bouwjaar 25-05-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 195.266 km
Deuren 5
Kenteken JP-223-F Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Beco
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Overtoom 16
Postcode 1703 RE
Plaats Heerhugowaard
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)72 - 5719110 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website autoservicebeco.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.310 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.865 kg
Max. trekgewicht: 345 kg (ongeremd 345 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 82 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik in de stad: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,5 l/100km (1 op 28,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Onze Service: Onze occasions worden altijd afgeleverd met een nieuwe APK, vloeistoffen controle, (2 maanden huisgarantie op draaiende delen van de motor en versnellingsbak voor occasions vanaf EUR2500,-en 200.000km) en eventuele uitbreiding van uw garantie is mogelijk van 6, 12 of soms wel tot 24 maanden! Onze extra service aan u is dat uw APK keuring het volgende jaar gratis is!

Deze auto rijd uitstekend en kan nog vele rondes mee!

Heeft onlangs nog een beurt gehad en een Goedgekeurd Certificaat van Toyota Hybride Systeem.



Een oersterk merk, Toyota. Uitermate prettig en comfortabel in gebruik, vooruitstrevend in technologie. Met deze auto kunt u letterlijk alle kanten op. 'Let's go places'. De aandrijving van deze Toyota komt voor rekening van een viercilinder motor en een automatische transmissie. Zicht, licht en toch dicht! Een geweldige rijervaring met het glazen panoramadak. Natuurlijk behoren 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, in hoogte verstelbare passagiersstoel, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten ook tot de uitrusting van deze complete auto.

De parkeerhulp met achteruitrijcamera geeft u duidelijk zicht op de ruimte achter de auto. Een belangrijke veiligheidsvoorziening is de bediening van het audiosysteem en het navigatiesysteem via knoppen op het stuur. Dab-ontvangst geeft daarbij een kraakheldere ontvangst. De electronic climate control zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Zuinig zoeven, dat kan deze auto dankzij de aanwezige cruise control. Voorzien van keyless start. Dat betekent: met de elektronische sleutel op zak is een druk op de knop genoeg om de auto te starten. De uitrusting van deze auto is met lederen stuur, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en toerenteller behoorlijk compleet.

Zoals u mag verwachten van deze Toyota Auris is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Op een helling houdt hill hold control de handrem vast totdat u weer gas geeft. Bij een noodstop gebeurt er heel veel tegelijk: gas los, rempedaal in, kijken, sturen. Dan is het een veilig gevoel dat de

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Auris | Fleurig grijs

De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.

Autotest | Toyota Auris Fleurig grijs

Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.

Plus

  • de enige hybride in zijn soort
  • smetteloze afwerkingskwaliteit
  • uiterst comfortabel

Min

  • onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
  • weinig aandacht voor actieve veiligheid
  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.

Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.

Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.

Deel deze advertentie