Bouwjaar | 22-05-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.070 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 3-KJX-00 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-05-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.070 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 3-KJX-00 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Lava Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lijnderdijk 183G |
Postcode | 1175 KE |
Plaats | Lijnden |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55206993 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2013
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4275 x 1760 x 1460 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.285 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.385 kg
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 91 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
{{{ WhatsApp Nr, 0031 6 552 06 993. }}}
De scherpe prijzen die wij hanteren zijn MEENEEMPRIJZEN!
Garantie is mogelijk tegen meerprijs, wij hebben keuzes uit 3 garantie & afleverpakketten.
Uiteraard is inruilen van uw auto ook mogelijk bij ons!
U kunt bij ons ook terecht voor een financiering, vanaf €49,99 p/m.
Direct een voordelige autoverzekering kunnen wij ook voor u regelen.
Wij kunnen 24/7 auto's vrijwaren en tenaamstellen hiervoor hoeft u dus niet naar het postkantoor te gaan.
= Bedrijfsinformatie =
OPENINGSTIJDEN 7 DAGEN PER WEEK VAN 10:00 TOT 17:00 UUR MET AFSPRAAK !!!!!!!!!
En wij kopen graag uw auto op alle soorten en merken.
Tevens krijgt u bij ons gelijk een vrijwaringsbewijs wij zijn RDW Erkend.
Graag bellen voordat u komt wij zijn veel onderweg om nieuwe auto's in te kopen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.