Toyota C-HR 1.8 Hybrid Active | Clima-Airco | Adapt. Cruise control | Parkeercamera | Incl. BOVAG Garantie | Navigatie | Bluetooth |

€ 16.900,-

Bouwjaar 27-06-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 169.441 km
Deuren 5
Kenteken ZK-082-P Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen -

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Active | Clima-Airco | Adapt. Cruise control | Parkeercamera | Incl. BOVAG Garantie | Navigatie | Bluetooth |


€ 16.900,-

Algemeen

Bouwjaar 27-06-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 169.441 km
Deuren 5
Kenteken ZK-082-P Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Piet Has Automobielen BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lageweg 25
Postcode 1628 JS
Plaats Hoorn Nh
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)229 - 215416 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.piethas.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2018 - jan. 2020

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 53 kW (72 PK)
Vermogen brandstofmotor: 72 kW (98 PK)
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 156 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.355 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- Onderhoudspakket (€ 395): De genoemde prijs is exclusief onderhoudspakket van € 395,- Het onderhoudspakket houdt in; Periodieke onderhoudsbeurt, schoonmaak in- en exterieur, halfvolle tank brandstof, Airco onderhoud en technische controle.
- BOVAG Garantie 12 maanden (zonder meerprijs): https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf

Betreft een origineel in Nederland geleverde auto, dus de volledige historie is bekend en de auto heeft absoluut de juiste kilometerstand.

Inclusief nieuwe APK, 12 maanden BOVAG garantie en het ter naam stellen van het voertuig, dus zekerheid!

De genoemde prijs is exclusief onderhoudspakket van € 395,- Het onderhoudspakket houdt in; Periodieke onderhoudsbeurt, professionele schoonmaak van in- en exterieur, volle tank brandstof, Airco onderhoud, NAP certificaat en technische controle.

Zuinig in gebruik, zuinig in onderhoud. En maximaal betrouwbaar. 'Let's go places', ook met deze Toyota. Deze goed onderhouden auto is van het bouwjaar 2019 en komt van de eerste eigenaar. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bediende ramen.

Parkeer en kijk niet om! De achteruitrijcamera doet dat voor u. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Altijd een deskundige gids aan boord, dankzij het navigatiesysteem. Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Harder en zachter met een druk op de knop: de audiobediening op het stuurwiel maakt het mogelijk. De uitrusting van deze Toyota is met regensenso

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie