Bouwjaar | 09-09-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.223 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 84-PN-FP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | - |
€ 5.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-09-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.223 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 84-PN-FP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Centrale Alkmaar |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Berenkoog 3 |
Postcode | 1822 BH |
Plaats | Alkmaar |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 3030050 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentralealkmaar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb. 2004 - mrt. 2007
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 57 kW (77 PK)
Koppel: 115 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 173 x 149 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.725 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 5
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Dankzij hoogwaardige techniek en verschillende veiligheidssystemen, biedt deze Toyota Prius u optimale veiligheid en comfort tijdens iedere rit. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer warmtewerend glas, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen.
Audio-installatiesysteem en navigatiesysteem zijn gecombineerd. Zo wordt zelfs gesproken route-informatie een luisterervaring! En dankzij bluetooth klinkt uw favoriete playlist geweldig. Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Maximumsnelheid? Even de cruise control instellen en u blijft perfect binnen de marges. Een mooie eigentijdse optie is de keyless entry: zonder sleutels gaan alle sloten open zodra u in de buurt bent! Heeft u de elektronische token op zak, dan herkent deze auto z'n baasje en de keyless start zorgt dat een druk op de startknop voldoende is. Geen sleutel meer nodig!
U krijgt ook het tellerrapport van Nationale Autopas bij deze auto, u weet dan zeker dat de kilometerstand in orde is. Nieuwsgierig geworden? Kom deze auto dan snel bij ons bekijken.
= Bedrijfsinformatie =
Kosten afleverinspectie met kleine beurt, nieuwe apk keuring en €295,-
Rijklaarmaakkosten-pakket inclusief onderhoud volgens fabrieksspecificatie's, nieuwe APK, Bovag 40 punten check en 12 maanden Bovag garantie €1.295,-
Let op dit zijn optionele kosten.
Het vervangen van de distributieriem (indien nodig) valt niet binnen het afleverpakket.
Inruil/financiering mogelijk.
Bezichtiging buiten openingstijden (ook op zondag en in de avonduren) is mogelijk na telefonische afspraak.
Informatie buiten openingstijden, 7 dagen per week tot 22.30 tel:06-51204900.
Auto Centrale Alkmaar
Berenkoog 3
1822 BH ALKMAAR
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.