Toyota Prius 1.8 Aspiration|Automaat|Lage Km|

€ 11.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-09-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 86.183 km
Deuren 5
Kenteken 67-JVT-1 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Toyota Prius 1.8 Aspiration|Automaat|Lage Km|


€ 11.950,-

Algemeen

Bouwjaar 22-09-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 86.183 km
Deuren 5
Kenteken 67-JVT-1 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohandel Velsen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Cruquiusweg 1C
Postcode 1951 NB
Plaats Velsen-Noord
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 42070530 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohandelvelsen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R17
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 446 x 175 x 149 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.345 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 1.805 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 92 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Deze Toyota Prius komt uit 2009, werd geleverd van 01-04-2009 tot 30-04-2011 en kostte toen € 28.580,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2009 op kenteken, is voorzien van een benzine én een elektriciteit-motor, heeft een maximum vermogen van 73 kW (99 PK) en een cilinderinhoud van 1798 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 180 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,4 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,0 liter per 100 km en hij weegt 1345 kg. De APK is geldig tot 18-10-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn zondag van 13:00 t/m 16:00 uur open.

Genoemde prijs is een scherpe internetprijs.

Welkom bij Autohandel Velsen. Wij zijn gespecialiseerd in de inkoop, verkoop en import van jong gebruik auto.

Wij zijn een RDW erkend autobedrijf en maken gebruik van nationale auto pas.

U kunt bij ons meteen tenaamstelling en eventueel vrijwaren, RDW erkend.

Alle onze auto s worden altijd van binnen en buiten gereinigd voor aflevering ! Dit kost niets extra!!

Onderhoud bieden wij u graag tegen meerprijs aan.

Garantie ;
Wij zijn lid van Autotrust garantie verzekeringen waarbij we 6, 12 of 24 maanden kunnen aanbieden.
meer uitgebreide pakketten zijn tegen betaling leverbaar zijn, per auto verschillend.
informeer dus naar de voorwaarden.

-Wij berekenen geen afleverkosten.
-Financiering mogelijk!
-Inruil van uw huidige auto is altijd bespreekbaar!

Wilt u langs komen ? Bel dan voorafgaand voor een afspraak om teleurstellingen te voorkomen.
Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar van 09:00 t/m 21:00 uur.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie