![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 15-04-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 101.467 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | JK-663-P Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 19.395,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-04-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 101.467 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | JK-663-P Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Louwman Heemskerk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijksstraatweg 38 |
Postcode | 1964 LJ |
Plaats | Heemskerk |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)251 - 225391 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.louwman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2015 - dec. 2017
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 90 kW (122 PK)
Vermogen elektromotor(en): 60 kW (82 PK)
Vermogen brandstofmotor: 72 kW (98 PK)
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 180 km/u
Aanwezige accu: gekocht
Accuconditie: 100%
Maten
Afmetingen (LxBxH): 454 x 176 x 147 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.350 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.790 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 76 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,3 l/100km (1 op 30,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,3 l/100km (1 op 30,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,3 l/100km (1 op 30,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Alle technologie in de Toyota Prius is er op gericht om jouw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. Dit mooie exemplaar uit 2016 heeft 101467 kilometer op de teller staan. Deze goed onderhouden auto is van de eerste eigenaar. Op een dag rijden we allemaal elektrisch. Maar voor nu is de hybride oplossing van elektrisch en benzine ideaal! Zo ook bij deze Toyota Prius. Op koude en donkere dagen zijn de verwarmbare voorstoelen een uitkomst. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, in delen neerklapbare achterbank, verstelbare lendensteunen en elektrisch bediende ramen.
Ongelukken of parkeerschade? Dat gebeurt je niet meer, met de achteruitrijcamera. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot jouw voorligger. Als je regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Altijd een deskundige gids aan boord, dankzij het full map navigatiesysteem. Ook is de auto voorzien van electronic climate control. Wat je ook in deze auto kunt vinden zijn DAB ontvangst, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, isofix-aansluiting en boordcomputer.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. De actuele snelheidslimiet, een inhaalverbod en andere verkeersborden; de verkeersborddetectie ondersteunt je tijdens elke rit. Keep your lane? Het Lane-keeping systeem zorgt er automatisch voor. Soepel wegrijden op een helling is eenvoudig met de hulp van hill hold control. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als head-up display, dodehoekdetectie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem, ben je steeds veilig onderweg.
Vanzelfsprekend leveren wij deze auto met Bovag Garantie. Probeer deze auto uit en
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
![Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10215/toyota-prius.jpg)
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.