Toyota Prius 1.8 Plug-in Dynamic Business 2012 NAP Navigatie Zeer nette auto met half leer, camera, Bluetooth, etc. Boekjes aanwezig.

€ 8.950,-

Bouwjaar 17-08-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 278.300 km
Deuren 5
Kenteken 65-XVB-5 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen -

Toyota Prius 1.8 Plug-in Dynamic Business 2012 NAP Navigatie Zeer nette auto met half leer, camera, Bluetooth, etc. Boekjes aanwezig.


€ 8.950,-

Algemeen

Bouwjaar 17-08-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 278.300 km
Deuren 5
Kenteken 65-XVB-5 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Steiner Holding BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Max Planckstraat 34
Postcode 2041 CZ
Plaats Zandvoort
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 55750469 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.steinerholding.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: aug. 2012 - dec. 2015

Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 74 kW (101 PK)
Koppel: 143 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 448 x 175 x 149 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.400 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.840 kg

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,1 l/100km (1 op 47,6)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 117 per kwartaal

Zeer goede auto van de 1e eigenaar met de NAP en boekjes en in augustus 2024 is er nog een onderhoudsbeurt uitgevoerd. Betreft het Plug In model (ca. 15 tot 16km extra bereik). Luxe uitgevoerd met o.a. Full Map Navigatie, half leder interieur, Automatische Airco, Cruise Control, AUX, Bluetooth telefoon, LED dagrijverlichting, etc. De APK is geldig tot 23-05-2025. Levering met een nieuwe APK is tegen meerprijs uiteraard bespreekbaar.

Alle prijzen op het internet zijn internet meeneemprijzen zonder garantie. De prijs incl. nieuwe APK en 12 maanden BOVAG garantie bedraagt €9.900,-

Wij verzorgen ook exportdocumenten voor een trailer (€40) en exportdocumenten voor het rijden over de weg met witte platen een 14 daagse WA verzekering (€150).

We also make exportdocuments for a trailer (€40) and for driving with white plates and a 14-day basic insurance (€150).

= Bedrijfsinformatie =

Alle prijzen op het internet zijn internet meeneemprijzen zonder garantie en zonder inruil. Vraag vrijblijvend naar de full service prijs incl. een nieuwe APK keuring en 12 maanden BOVAG garantie (alleen mogelijk voor auto's boven de €4.500,-).

Vragen of de auto nog beschikbaar is en "laatste prijs" worden niet meer in behandeling genomen, mede door het grote aantal reacties op onze advertenties. Voor Vertrek uw DAG LIMIET bij uw bank wijzigen voor het OVERMAKEN ( GEEN PIN AANWEZIG )! U kunt bij ons betalen met internetbankieren op uw telefoon of laptop en denk eraan om uw dag limiet minimaal 4 uur van te voren te verhogen. Bij Rabobank ING en ABN is dit altijd nodig.

Onze advertenties worden met zorg samengesteld, echter kunnen er geen rechten worden ontleend aan druk- en zetfouten, het ontbreken van opties en accessoires. Ook kleine gebruikerssporen zij niet altijd zichtbaar op de foto's ondanks zorgvuldigheid om de advertentie samen te stellen. Controleert u daarom altijd of alle gewenste opties en accessoires aanwezig zijn tijdens bezichtiging of het telefonische contact.

Openingstijden: Maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.30 uur, zaterdag van 10.00 tot 16.30.

Adres: Steiner Holding BV - Max Planckstraat 34 - 20

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie