Toyota Prius 1.8 Plug-in Dynamic Business | Stoelverwarming | achteruitrij camera | heads up display | JBL | Cruise control |

€ 10.900,-

Bouwjaar 20-12-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 180.583 km
Deuren 5
Kenteken 51-ZKH-2 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Toyota Prius 1.8 Plug-in Dynamic Business | Stoelverwarming | achteruitrij camera | heads up display | JBL | Cruise control |


€ 10.900,-

Algemeen

Bouwjaar 20-12-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 180.583 km
Deuren 5
Kenteken 51-ZKH-2 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Automobielbedrijf Kooijman Naarden B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Amsterdamsestraatweg 23
Postcode 1411 AW
Plaats Naarden
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)35 - 6948214 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kooijman-autogroep.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2009 - 2016

Technische informatie
Koppel: 143 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 45 liter
Actieradius: 25 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Lengte: 448 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.400 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.840 kg

Accu
Accu: 1 kWh
Accu laden: 3.3 kW

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 49 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,1 l/100km (1 op 47,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,8 kWh/100km

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 117 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard:
De getoonde prijs is de rijklaarprijs incl. geldige APK en tenaamstelling.
Nog meer zekerheid en service? Bieden wij u optioneel ons complete afleverpakket aan voor eenmalig  €749.-
Dit pakket omvat:


- 1 jaar BOVAG garantie op occasions vanaf € 4.500,-
- Tot 10 jaar garantie
- APK - minimaal 1 jaar geldig
- Onderhoudsbeurt volgens schema fabrikant
- Uitgebreide aflever-inspectiebeurt
- Pech-hulp service 1 jaar
- Brandstof - minimaal halve tank
- Volledig van binnen en buiten gereinigde auto bij aflevering.


Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK

Alle getoonde verkoopprijzen zijn meeneemprijzen inclusief lopende APK.
Nog meer zekerheid en service? Naast het Kia Certified Used garantiepakket bieden wij u optioneel ons complete afleverpakket aan voor eenmalig €749

Dit pakket omvat:


- 1 jaar BOVAG garantie op occasions vanaf € 4.500
- APK - minimaal 1 jaar geldig
- Onderhoudsbeurt volgens schema fabrikant
- Uitgebreide aflever-inspectiebeurt
- Pech-hulp service 1 jaar
- Brandstof - minimaal halve tank
- Volledig van binnen en buiten gereinigde auto bij aflevering.


Vragen of een bezichtiging en/of proefrit plannen? Bel of mail direct ons deskundige verkoopteam op 035-6948214 of mail naar verkoop@kooijmannaarden.nl
Advertenties onder voorbehoud van druk-, type- en spelfouten.

Kooijman autogroep: sinds 1959 een familiebedrijf en uitgegroeid tot een begrip in autoland en in de regio. Persoonlijke aandacht zit in onze genen en ook onze vakmensen nemen alle tijd voor u. Wij staan garant voor kwaliteit en persoonlijke aandacht. Dit blijkt onder meer uit onze hoge klanttevredenheidsscores! Tevens zijn wij uitgeroepen tot Platinum Prestige Dealer en zelfs tot beste dealer wereldwijd op het gebied van klanttevredenheid.

Tot ziens bij Kooijman Naarden!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie