Toyota RAV4 2.0 VVT-iE Dynamic 1e Eigenaar NL-auto 50.900 km + NAP

€ 29.950,-

Bouwjaar 25-03-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 50.900 km
Deuren 5
Kenteken H-589-PF Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.987 cc
Vermogen 129 kW (176 pk)

Toyota RAV4 2.0 VVT-iE Dynamic 1e Eigenaar NL-auto 50.900 km + NAP


€ 29.950,-

Algemeen

Bouwjaar 25-03-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 50.900 km
Deuren 5
Kenteken H-589-PF Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.987 cc
Vermogen 129 kW (176 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam T&O Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Middenweg 141A
Postcode 1394 AH
Plaats Nederhorst den Berg
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)294 - 254002 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.degarage.net
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/60 R18
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 460 x 186 x 169 cm
Wielbasis: 269 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.460 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.065 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG garantie bij keuze pakket: Bij keuze van een afleveringspakket v.a. 495,-
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck

Robuust en sportief: waarom jij kiest voor deze Toyota RAV4

Je hebt hier een zo goed als nieuwe Toyota RAV4 gevonden! De auto komt van de eerste eigenaar én heeft een lage kilometerstand van slechts 50.900 km die uiteraard is voorzien van een NAP-rapport. Ze is perfect onderhouden en heeft een complete onderhoudsgeschiedenis. Eigenlijk kom je een Toyota RAV4 in zo'n goede staat niet snel tegen, maar wel bij T&O Auto's. In ons ruime aanbod vind je namelijk nog veel meer auto's in topconditie. Say hello to lage onderhoudskosten en jarenlang rijplezier! ;)


Als nieuw

Deze Toyota RAV4 is een Refurbished Ride van T&O Auto's. Dit houdt in dat je deze auto bijna niet van een nieuwe onderscheidt. Onze Refurbished Rides verkeren namelijk in topconditie en hebben geen schadeverleden. Daarnaast zijn het interieur en exterieur als nieuw en controleren we de auto op wel 55 technische en veertig optische punten. Hierdoor rijd jij zorgeloos rond.


Goed om te weten

Nieuw kostte deze Toyota RAV4 in de basis €42.960 en met de extra's en afleveringskosten ongeveer €46.500. Nu, nog net zo goed als toen en met slechts 50.900 km op de teller, mag ze met je mee voor €16.500 onder de nieuwprijs. Wij weten waarvoor wij zouden kiezen! ;-)


Comfortabel rijden

De blauwe carrosserie is in topstaat en afgewerkt met een metallic lak. Dankzij de 18" lichtmetalen velgen rijd je stijlvol over de weg en de aluminium dakrailing maakt haar looks helemaal af. Daarnaast is deze Toyota RAV4 een goed voorbeeld van Japanse bouwkwaliteit. Het design is robuust en sportief en biedt vanbinnen veel ruimte. Je rijdt comfortabel van A naar B en schakelt soepel dankzij de automatische transmissie. Het extra geti

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota RAV4 | Meer spanning

Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...

Autotest | Toyota RAV4 Meer spanning

De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.

Plus

  • vlot en relatief zuinig
  • onderscheidende vormgeving
  • prima weggedrag

Min

  • plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u

Conclusie

Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.

Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.

Deel deze advertentie