Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD Executive | Pano | Trekhaak 1650 KG |

€ 23.995,-

Bouwjaar 15-03-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 111.887 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.494 cc
Vermogen -

Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD Executive | Pano | Trekhaak 1650 KG |


€ 23.995,-

Algemeen

Bouwjaar 15-03-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 111.887 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.494 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoservice Peerdeman
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bedrijfsweg 8
Postcode 1613 DX
Plaats Grootebroek
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)228 - 514156 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoservicepeerdeman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2016 - mrt. 2018

Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 114 kW (155 PK)
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 56 liter

Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.665 kg
Max. trekgewicht: 1.650 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 266 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

De Japanse automerken hebben in de loop van de jaren verschillende keren nieuwe maatstaven gezet als het gaat om kwaliteit en functionaliteit. Dat merkt u ook aan deze Toyota RAV4 uit 2016, met zijn kilometerstand van 111887. Dankzij zijn verbrandingsmotor en de elektromotor is het brandstofverbruik van deze auto laag in zijn klasse. Een eyecatcher is het lederen interieur. Maar onderschat ook het voordeel van een aantal 'kleine' details niet, zoals het elektrisch bediende glazen panorama dak en de elektrisch bedienbare achterklep. 's Winters komen de verwarmbare voorstoelen heerlijk van pas. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, trailer assistent, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.

Het inventieve 360 graden camerasysteem op deze auto heeft de functie om u assistentie te bieden in nauwe ruimtes en straten, waar het achteruit rijden vaak een uitdaging is. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Ook het geluid aan boord is top-of-the-line. Het high performance audiosysteem levert superieure prestaties. De electronic climate control zorgt voor een prettige binnentemperatuur. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn dashboard met spraakbediening, full map navigatiesysteem, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel.

Zoals u mag verwachten van deze Toyota RAV4 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Wat deze auto ook kan, is lezen. Hij 'leest' voor u de verkeersborden tijdens de rit en attendeert u erop door ze op het dashboard te projecteren. Het Lane-keeping systeem garandeert dat u zich niet onverhoeds buiten de lijnen van de rijstrook begeeft. Geen gehannes meer met de handrem en gas geven bij stilstaan op een oplopend stuk weg. De hill hold control zorgt voor een geslaagde hellingproef. In deze Toyota vinden we verder een dodehoekdetectie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Kenteken: GFK-63-D
Km stand: 111887.

Onderhoudshistorie en Kilometer registratie aanwezig!

Al

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota RAV4 | Meer spanning

Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...

Autotest | Toyota RAV4 Meer spanning

De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.

Plus

  • vlot en relatief zuinig
  • onderscheidende vormgeving
  • prima weggedrag

Min

  • plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u

Conclusie

Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.

Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.

Deel deze advertentie