Toyota RAV4 2.5 Hybrid bi-tone 218PK / CARPLAY / ACHTERUITRIJCAMERA / ELEKTRISCHE ACHTERKLEP

€ 42.999,-

Bouwjaar 05-04-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 11.669 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.487 cc
Vermogen 160 kW (218 pk)

Toyota RAV4 2.5 Hybrid bi-tone 218PK / CARPLAY / ACHTERUITRIJCAMERA / ELEKTRISCHE ACHTERKLEP


€ 42.999,-

Algemeen

Bouwjaar 05-04-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 11.669 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.487 cc
Vermogen 160 kW (218 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Sprint Automobiel
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Albert Soncklaan 2
Postcode 1701 BX
Plaats Heerhugowaard
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)72 - 7370327 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.sprintautomobiel.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Ledig gewicht: 1.580 kg
Wielbasis: 269 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Wereldwijd worden de Japanse automerken geprezen om hun baanbrekende ontwerpen en het hoge kwaliteitsniveau van hun auto's. Dat is ook te merken aan deze Toyota RAV4. Een viercilinder motor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Bestuurder en bijrijder krijgen een warm welkom: deze Toyota RAV4 is voorzien van verwarmbare voorstoelen. De bagageruimte is toegankelijk via een comfortverhogende elektrische achterklep. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 19 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, trailer assistent, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas.

Zodra u naar de 'R' schakelt, gaat de achteruitrijcamera in werking en heeft u een perfect zicht op alles wat zich achter de auto afspeelt. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Uw smartphone is tegenwoordig de sleutel tot heel veel. Ook voor deze auto. Remote services, noemen we dat. Waar u ook bent, contact houden is een eitje. Gemakkelijk en veilig is de spraakbediening voor het audio-installatiesysteem. Daarbij kunt u het ook bedienen met de knoppen op het stuur. De audio-kwaliteit is geweldig, dankzij de DAB-ontvangst. Onbedoeld snijden na het inhalen gebeurt niet meer, dankzij de achteropkomend verkeer waarschuwing. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van electronic climate control, sportstuur met schakelpaddels, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en bagage afdekhoes.

Elektronische veiligheidsvoorzieningen helpen u onderweg om de situatie op de weg te beoordelen. Deze systemen waarschuwen u als er een riskante situatie ontstaat, en kunnen in bepaalde gevallen ook zelf ingrijpen. U rijdt ook veiliger omdat deze auto voor u de verkeersborden langs de weg kan lezen. De belangrijkste borden worden op uw instrumentarium geprojecteerd, zodat u ze niet kunt missen. Het Lane-keeping systeem zorgt dat u mooi binnen de lijntjes blijft. Ongemerkt buiten de rijstrook komen is er niet meer bij. Ook als uw aandacht even verslapt, blijft de forward collision warning bij de wekker. Dreigt er een botsing met een voor- of tegenligger, dan waarschuwt het systeem direct. De auto is ook uitgerust met accident avoidance system, hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem.

Wij kunnen ons goed voorstellen dat u deze Toyota wilt aanschaffen. Wacht daar dan niet mee en reserveer hem nu direct. Dan nemen w

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota RAV4 | Meer spanning

Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...

Autotest | Toyota RAV4 Meer spanning

De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.

Plus

  • vlot en relatief zuinig
  • onderscheidende vormgeving
  • prima weggedrag

Min

  • plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u

Conclusie

Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.

Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.

Deel deze advertentie