Toyota RAV4 Kijk maar naar andere opties>>> droranjesnor

€ 1.234,-

Bouwjaar 31-03-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 135.000 km
Deuren 5
Kenteken J-287-VF Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.494 cc
Vermogen 114 kW (155 pk)

Toyota RAV4 Kijk maar naar andere opties>>> droranjesnor


€ 1.234,-

Algemeen

Bouwjaar 31-03-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 135.000 km
Deuren 5
Kenteken J-287-VF Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.494 cc
Vermogen 114 kW (155 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam DrOranjeSnor
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hugo de Vriesstraat 1
Postcode 2152 CT
Plaats Nieuw-Vennep
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 27386829 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/65 R17
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 461 x 185 x 168 cm
Wielbasis: 266 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.600 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.205 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

*Met 6 maanden (of 15.000km) garantie op de motor, automaat en hybride batterij!
*Met nieuwe APK
*4 nieuwe banden
*Nieuwe start accu
*Extra veiligheid tegen diefstal!

= Bedrijfsinformatie =

Let op! Laagsteprijs is niet juiste word maar beste prijs is mogelijk (naast de auto als u hem leuk vind...)!

***Wij afleveren Toyota en Honda's standard drie maanden garantie op de motor en versnellingsbak en zes maanden op hybride batterij (als hij hybride auto is) behalve die ''voor export/handel'' benoemd of ''geen garantie'' benoemd.

Wij checken motor olie, filters, koelvloeistof, ruitenwissers, banden... indien vervangen of op vloeistoffen pijl brengen. Kortom maken we auto's rijklaar.
Wij kopen Toyota's en Honda's vrijwel terugkopen. Bij de terugkopen houden we nieuwe km stand, gebruikt tijd, inkoop-verkoopbelasting en afleveren kost (die in de verkoopprijs ingegrepen) bij de inkoopprijs afrekenen.

*Tijdens garantie dient de auto goed onderhouden (regelmatig controleren van olie peil per 10.000km en olie/olie filters vervangen per 15.000km, hybride auto's moet regelmatig gereden worden ten minste 1 keer per week en minimaal 20km per keer).

Wij kopen Toyota Prius van top staat tot sloop in voor beste prijs. Staat van de auto is niet zo belangrijk van sloop tot prima staat kunnen we kopen ze. O.a. probleem van motor, hybride batterij, versnellingsbak, ontbreekt van katalysator zijn geen probleem...

Stuur maar kenteken, km stand, staat van de auto een paar foto's ervan. U krijgt dan beste bod voor uw auto zsm

Vrijwaring van de auto's kan snel/online/24 uur

Wij kopen
Toyota Prius bouwjaar vanaf 2004 tot 2014
Toyota Prius Plus bouwjaar vanaf 2012 tot 2016

Lexus hybride

Honda Insight

Staat van de auto is niet zo belangrijk van sloop tot prima staat kunnen we kopen ze. O.a. probleem van motor, hybride batterij, versnellingsbak, ontbrekt van katalysator zijn geen probleem...

Stuur maar kenteken, kmstand, indien schade/mankement en verwachte prijs met een paar foto,s!

Wij zullen snel bieden en als akkoord gaat, doen we hem z.s.m overschrijven/ophalen van uw adres...

over ons...

Wij proberen een duurzame

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota RAV4 | Meer spanning

Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...

Autotest | Toyota RAV4 Meer spanning

De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.

Plus

  • vlot en relatief zuinig
  • onderscheidende vormgeving
  • prima weggedrag

Min

  • plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u

Conclusie

Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.

Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.

Deel deze advertentie