Volkswagen Caddy 1.9 TDI met trekhaak
€ 2.150,-
Bouwjaar | 30-03-2010 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 252.120 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 2-VHB-57 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.896 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-03-2010 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 252.120 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 2-VHB-57 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.896 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rotim Bedrijfswagens |
Contactpersoon | J. Pronk |
Adres | Gouwzeestraat 2 |
Postcode | 1382 KD |
Plaats | Weesp |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)294 - 430839 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rotimbedrijfswagens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun. 2008 - sep. 2010
Modelcode: 2K, 2C, 9K9
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 17,2 s
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.348 kg
Laadvermogen: 700 kg
GVW: 2.048 kg
Interieur
Interieur: Licht grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Emissieklasse: Euro 4
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 140 per kwartaal
ZEER GOED RIJDENDE AUTO , GOED ONDERHOUDEN DISTRIBUTIERIEM BIJ 244000 KM VERVANGEN.
PRIJS €2150,00 EX BTW
= Bedrijfsinformatie =
Rotimbedrijfswagens is gespecialiseerd in de verkoop en onderhoud van lichte bedrijfswagens t.w.
citroen berlingo,jumpy,jumper,dodge ram van,fiat,ducato,scudo,doblo,ford, transit,connect,courier, cool edition,mercedes sprinter vito mb 80 mb 100 mitsubishi canter l200 l300 l400 nissan vannete cabstar opel vivaro movano peugeot expert boxer partner renault master trafic mascot kangoo express seat inca toyota hyace volkswagen transporter caddy iveco daily hyundai h100 h200 h350 kipper kraan meubelbak laadklep glasresteel lang hoog maxi hiab
kiepbak kiepper enkelcabine dubbelcabine bestelwagen personenbus pick up laadbak bestelauto gesloten bestel rolstoelvervoer.INRUIL VAN UW OUDE AUTO IS BIJ ONS OOK MOGELIJK !
KIJK OOK VOOR FINANCIAL LEASE MOGELIJKHEDEN OP ONZE WEBSITE.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Caddy | Fijner werken
De aanschaf van een bedrijfswagen is altijd een tweestrijd. Voor het bedrijf tellen de gebruiksmogelijkheden en de kosten per kilometer. De gebruiker let juist op het comfort, de uitrusting en de rijeigenschappen. Om bedrijfswagen en personenauto dichter bij elkaar te brengen is de vijfde generatie van de Caddy gebaseerd op de laatste generatie personenauto's van Volkswagen. Zorgt dat voor het beste aanbod voor beide partijen?
De 5e generatie brengt personenauto en bedrijfswagen dichter bij elkaar. Nog steeds is de Caddy functioneel, maar dankzij meer luxe en verbeterde rijeigenschappen rijdt de Caddy als een personenauto.
Plus
- rijdt (bijna) als een luxe personenauto
- fijne combinatie 122 pk motor en automaat
- rijke, moderne uitrusting
Min
- matige interpretatie gesproken commando's
- forse draaicirkel
- niet beschikbaar als elektrische auto
Conclusie
Weet de vijfde generatie van de Volkswagen Caddy de belangen van wagenparkbeheerders en gebruikers te verenigen? Het antwoord op die vraag is afhankelijk van de specifieke inzet, maar Volkswagen heeft er wel alles aan gedaan om beide partijen beter te dienen dan voorheen. Vanuit rationeel standpunt zorgen meer binnenruimte en een flexibele uitrusting ervoor dat de Caddy op maat is te maken voor iedere klus. Daarbij zorgen de laatste generatie benzine- en dieselmotoren voor lagere kilometerkosten, alhoewel dat niet zo laag is als bij een geheel elektrische auto.
De gebruikers van de Caddy ervaren zonder enige twijfel de grootste winst. Zij ervaren meer luxe en veiligheid dan voorheen. Het verschil tussen de personenauto's en bedrijfswagens is met de komst van de vijfde generatie van de Caddy kleiner dan ooit tevoren. Het verschil zit in zaken die standaard of juist optioneel zijn, maar de functionaliteit en het gemak zijn gelijk. Daarbij zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd, waardoor menigeen onderweg bijna zou vergeten dat dit een bedrijfswagen en geen personenauto is. En dat maakt het werken veel fijner!